Vuoden 2017 Shanghain autonäyttelyssä Citroën esitteli kauan odotetun uuden sukupolven Citroën C5 Aircross -maastoauton, jonka se julkisti täällä Citroën C-aircross -konseptilla vuonna 2015. Sen myötä ranskalaiset ajavat uuden hydraulisen jousituksen etualalle, joka lupaa tuntemuksia ajon aikana leijuen lentävällä matolla millä tahansa tienpinnalla. Mukava jousitus on ollut Citroënin geeneissä lähes 100 vuotta. C5 Aircross saapuu Euroopan teille vuoden 2018 lopussa.
Citroën C5 Aircross je 4,5 metra dolgega, 1,84 metra širokega in 1,67 metra visokega srednjevelikega športnega terenca z 2,73-metrsko medosno razdaljo pripeljal v Šanghaj, kjer se je njegova zgodba pred dvema letoma tudi začela pisati. Z njim Citroën pristavlja svoj piskrček v popularni segment vozil SUV (športni terenci in križanci predstavljajo skoraj četrtino svetovne avtomobilske prodaje). Vozilo nove generacije bo imelo novo hidravlično vzmetenje (novo dvostopenjsko vzmetenje bo tudi na grobi površini omogočalo lebdeč občutek vožnje). Gre za Citroënovo inovacijo hidravličnih dročnikov, ki jih bodo deležna tudi njihova prihodnja vozila. Z njimi se Francozi vračajo k prepoznavni tehnologiji hidravličnega blaženja in prilagodljivega podvozja, s katerim se je v avtomobilskem svetu utrdila kot napredna znamka.
LUE LISÄÄ: Citroën Type H 70-vuotisjuhla: ylösnoussut autoporsas
Poleg vzmetenja bodo za udobje poskrbeli tudi sedeži, ki jim bo zadaj naklon naslonjala mogoče spreminjati tudi pod kotom 27 stopinj. Svoje bodo dodali široki nasloni za roke ter razkošje prostora za kolena (201 mm) in glavo (954 mm). Ponuja veliko možnosti personalizacije, tudi ko gre za obutev, ki je lahko 17- ali 19-palčna. Spregledati ne gre niti domiselno zasnovanih odlagalnih mest. Opremljen je z zaščito blatniških košev in spodnjih delov vozila, tu so tudi zaščitne obloge, zračni žepi Airbump. Prtljažnik s škatlasto odprtino ima 482 litrov prostornine.
Med varnostno-asistenčnimi sistemi Citroëna C5 Aircross velja omeniti sistem za preprečevanje naleta s samodejnim zaviranjem v sili, samodejni nadzor žarometov, bralnik prometnih znakov, aktivni radarski tempomat in nadzor mrtvih kotov. Znal bo tudi vzdrževati smer znotraj prometnega pasu. Osrednjo konzolo krasi 8 tuuman kosketusnäyttö ločljivosti HD, voznikove oči pa bodo najbolj redno pogledovale na 12,3-palčni digitalni zaslon TFT na instrumentalni plošči. Za vizualno podporo dogajanja bo skrbela 360-stopinjska slika v živo, za povezljivost pa spletna povezava in najnovejši 3D-navigacijski sistem Citroën Connect Nav.
V prodaja ga bodo sprva ponudili na Kitajskem, kjer bodo kupci lahko izbirali med pogonskima sklopoma s prisilno polnjenima bencinskima agregatoma THP s 165 KM in 121 kW (THP 350) ter 200 KM in 147 kW (THP 380). Moč bo na prednjo os prenašal šeststopenjski samodejni menjalnik EAT6 E-shift. Na voljo bo tudi kot priključni hibrid Plug-In Hybrid PHEV e-AWD, ki bo edini na voljo s štirikolesnim pogonom. Gnal ga bo motor z notranjim zgorevanjem z 200 KM in dva elektromotorja, ki bodo skupaj razvili 300 KM. Na elektriko bo njegov doseg znašal 60 kilometriä, poleg 100-odstotno električnega načina vožnje pa bodo na voljo še kombinirani, 4 x 4 in hibridni način.
Galerija – Citroën C5 Aircross:
Lisää tietoa:
citroen.si