fbpx

Citroën E-Mehari – iloauto, joka on täynnä raikkautta

Citroën E-Mehari

Jos sanoimme, että Citroën Cactus M -konsepti oli eräänlainen Citroën Meharin seuraaja vuodelta 1968, Citroën E-Mehari on puhdasrotuinen moderni versio legendaarisesta mallista, joka on enemmän kuin vain päivitetty versio edeltäjästään. Tällä on luultavasti monipuolisin "asiakaskunta", sillä toisaalta se oli vapaa-ajan ajoneuvo ja toisaalta maanviljelijöiden ja sotilaiden kuljettama "fyysikko". Moderni johdannainen on nelipaikkainen sähkövetoinen huvivaunu, joka huokuu raikkautta ja eroa.

Citroën E-Mehari je uživaški model, ki v svet avtomobilizma prinaša val svežine. Gre za barvit, (pre)drzen model v Citroënovem duhu, pisan na kožo vsem, ki iščejo drugačnost in vsem, ki dajo kaj na ogljični vtis. Štirisedežni kabriolet namreč žene elektrika, oblikovno pa sledi zasnovi C-Cactusa, sicer pa na njem kar mrgoli stilskih potez Citroëna- dvonivojske luči, mehke oblike, ”nasmešek” spredaj, … Gre za križanca med SUV-om in avtomobilom brez strehe (zložljiva platnena streha).

LUE LISÄÄ: Citroën Cactus M – svobodnjaški koncept, ki obuja duh Méharija

Na voljo bodo štiri barvne karoserije (modra, oranžna, rumena, bež), medtem ko bo vodoodbojna notranjost (znotraj in zunaj ga je mogoče oprati z vodnim curkom) z oblazinjenjem iz plastificirane tkanine na voljo v dveh barvah (bež in rdeče oranžna). Izbirali boste lahko tudi barvo kangaskatot in sicer med črno in oranžno rdečo.


Citroën E-Mehari je po značaju povsem enak predhodniku. Gre za kabrioleta s snemljivo streho, ki se zapre s sistemom zložljivih bočnih ponjav, da lahko prekrijemo sprednji ali zadnji del, samo stranice ali celoten potniški prostor. A za razliko od predhodnika je E-Mehari 100% sähköinen, tehnologijo akumulatorskih baterij LMP (litij-polimerna baterija) pa mu je izdelala skupina Bolloré. Te suhe baterije se ponašajo s kapaciteto 30 kWh in se lahko pohvalijo z veliko energetsko gostoto in varnostjo uporabe. Omogočajo hitrosti do 110 km/h in avtonomijo do 200 kilometriä pri vožnjah v mestu (za izvenmestno vožnjo ima ”kondicije” za 100 km). Polnjenje baterija traja en delavnik, to je 8 tuntia (na 16-amperskih hitrih postajah tipa Autolib), oziroma 13 ur na 10-amperskih postajah (gospodinjska vtičnica z 10 A). 3,8 metra dolgi Citroën E-Mehari bo v prodajne salone zavil pomladi 2016.

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
citroen.si

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.