fbpx

Coca-Cola s partnerji donirala 67 tisoč evrov za tri dobre namene

Pod okriljem akcije #vednopodpiraj dober namen je Coca-Cola v Sloveniji, v sodelovanju z družbami Petrol, Mercator in Tuš, podelila donacijo v skupni višini 67 tisoč evrov. Prejemniki donacije in nosilci zmagovalnih projektov so Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje za dijaški sklad projekta Botrstvo, Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez za štipendije mladih športnikov in društvo Morigenos za raziskovanje delfinov v slovenskem morju.

Namen akcije #vednopodpiraj dober namen je osveščati slovenske potrošnike o nekaterih ključnih družbenih in okoljskih temah. Coca-Cola Slovenija v letošnjem letu za zmagovalne projekte na področjih športa, okolja in skupnosti skupno namenja 60 tisoč evrov, v sodelovanju z družbami Petrol, Mercator in Tuš pa se je za tri dobre namene zbralo še dodatnih sedem tisoč evrov.

Začetki letošnje akcije 1TP10 Aina tuki dober namen segajo v december 2018, ko je Coca-Cola potrošnike povabila h glasovanju za zmagovalne projekte. V začetku letošnjega leta so potrošniki z blizu 50 tisoč glasovi izglasovali prejemnike donacije in skozi leto z nakupom pijač podjetja in drugih promocijskih izdelkov pripevali k zbiranju sredstev za tri dobre namene.

Pomen podpiranja tovrstnih družbenih pobud je na dogodku izpostavil eden od najuspešnejših slovenskih alpskih smučarjev in ambasador akcije #vednopodpiraj dober namen Jure Košir:

V minulih mesecih smo opravili veliko delo za okolje in mlade v Sloveniji. Ker sem tudi sam zrasel s športom, mi je med tremi zmagovalnimi projekti še posebej blizu podpiranje mladih športnikov, saj s tem utiramo pot v svetlo športno prihodnost Slovenije. Brez podpiranja mladih športnih upov tudi olimpijsko leto, ki je pred nami, ne bi imelo smisla. Hvala vsem, ki ste slišali naše sporočilo in sodelovali v akciji #vednopodpiraj dober namen.
Jure Košir, ambasador projekta #vednopodpiraj dober namen.
Jure Košir, ambasador projekta #vednopodpiraj dober namen.

Lisää tietoa

Več o akciji #vednopodpiraj dober namen:
aina tuki.si

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.