Coca-Cola Slovenia myönsi yhteistyössä Petrol-, Mercator- ja Tuš-yritysten kanssa #vednopodporaj dobran žen -hankkeen puitteissa yhteensä 67 tuhannen euron lahjoituksen. Lahjoituksen saajat ja voittaneet projektit ovat Ljubljanan nuorten ystävien yhdistys (Botrstvo-hankkeen opiskelijarahasto), Slovenian olympiakomitea - urheiluliittojen yhdistys (nuorten urheilijoiden stipendien osalta) ja Morigenos-yhdistys (Slovenian meren delfiinitutkimusyhdistys).
Kampanjan tarkoitus #vednopodpiraj dober namen je osveščati slovenske potrošnike o nekaterih ključnih družbenih in okoljskih temah. Coca-Cola Slovenija v letošnjem letu za zmagovalne projekte na področjih športa, okolja in skupnosti skupno namenja 60 tisoč evrov, v sodelovanju z družbami Petrol, Mercator in Tuš pa se je za tri dobre namene zbralo še dodatnih sedem tisoč evrov.
Začetki letošnje akcije 1TP10 Aina tuki dober namen segajo v december 2018, ko je Coca-Cola potrošnike povabila h glasovanju za zmagovalne projekte. V začetku letošnjega leta so potrošniki z blizu 50 tisoč glasovi izglasovali prejemnike donacije in skozi leto z nakupom pijač podjetja in drugih promocijskih izdelkov pripevali k zbiranju sredstev za tri dobre namene.
Pomen podpiranja tovrstnih družbenih pobud je na dogodku izpostavil eden od najuspešnejših slovenskih alpskih smučarjev in ambasador akcije #vednopodpiraj dober namen Jure Košir:
Več o akciji #vednopodpiraj dober namen:
aina tuki.si