fbpx

Coca-Cola s partnerji donirala 67 tisoč evrov za tri dobre namene

Pod okriljem akcije #vednopodpiraj dober namen je Coca-Cola v Sloveniji, v sodelovanju z družbami Petrol, Mercator in Tuš, podelila donacijo v skupni višini 67 tisoč evrov. Prejemniki donacije in nosilci zmagovalnih projektov so Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje za dijaški sklad projekta Botrstvo, Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez za štipendije mladih športnikov in društvo Morigenos za raziskovanje delfinov v slovenskem morju.

Namen akcije #vednopodpiraj dober namen je osveščati slovenske potrošnike o nekaterih ključnih družbenih in okoljskih temah. Coca-Cola Slovenija v letošnjem letu za zmagovalne projekte na področjih športa, okolja in skupnosti skupno namenja 60 tisoč evrov, v sodelovanju z družbami Petrol, Mercator in Tuš pa se je za tri dobre namene zbralo še dodatnih sedem tisoč evrov.

Začetki letošnje akcije #vednopodpiraj dober namen segajo v december 2018, ko je Coca-Cola potrošnike povabila h glasovanju za zmagovalne projekte. V začetku letošnjega leta so potrošniki z blizu 50 tisoč glasovi izglasovali prejemnike donacije in skozi leto z nakupom pijač podjetja in drugih promocijskih izdelkov pripevali k zbiranju sredstev za tri dobre namene.

Pomen podpiranja tovrstnih družbenih pobud je na dogodku izpostavil eden od najuspešnejših slovenskih alpskih smučarjev in ambasador akcije #vednopodpiraj dober namen Jure Košir:

V minulih mesecih smo opravili veliko delo za okolje in mlade v Sloveniji. Ker sem tudi sam zrasel s športom, mi je med tremi zmagovalnimi projekti še posebej blizu podpiranje mladih športnikov, saj s tem utiramo pot v svetlo športno prihodnost Slovenije. Brez podpiranja mladih športnih upov tudi olimpijsko leto, ki je pred nami, ne bi imelo smisla. Hvala vsem, ki ste slišali naše sporočilo in sodelovali v akciji #vednopodpiraj dober namen.
Jure Košir, ambasador projekta #vednopodpiraj dober namen.
Jure Košir, ambasador projekta #vednopodpiraj dober namen.

Dodatne Informacije

Več o akciji #vednopodpiraj dober namen:
vednopodpiraj.si

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!