"Menet omaa tietäsi, mutta et koskaan unohda, mistä tulit." Ruotsalais-bosnialainen jalkapallovirtuoosi Zlatan Ibrahimović ja Volvo ovat kuvanneet Prologuen, Volvo V90 -mallin tunteita herättävän mainoksen, jolla kuuluisa ruotsalainen automerkki aloittaa uuden luvun historiassaan unohtamatta juuriaan, samoin kuin suosittua Ibrakadabraa.
Zlatan Ibrahimovic se le redko razneži. V najnovejšem oglasu za Volvo V90 stori prav to in pokaže še svojo nežno plat. Poudarek zgodbe pa je na tem, da ni nikoli pozabil od kje prihaja. Začne takole: “To ni moj dom. Prihajam od drugje. Moja mama je iz Hrvaške, oče pa prihaja iz Bosne. Odrasel pa sem v tem majhnem predmestju na Švedskem.” In nadaljuje: ”Nisem imel veliko stvari. Samo svoje nemirne misli in velike sanje. Hotel sem iti dlje kot ostali. Kjerkoli sem bil, sem delal več kot drugi. V Ajaxu, Juventusu, Barceloni, Milanu in Parizu. Poslušal sem, ampak nisem vedno ubogal. Vedel sem, kaj je dobro zame.”
Za zaključek gre najgloblje: ”Greš svojo pot, a nikoli ne pozabiš, od kod prihajaš.”
LUE LISÄÄ: Uusi Volvo V90 – ruotsalaiset ovat aina tienneet kuinka farmariautoja tehdään
Naturalizirani Šved pooseblja številne vrednote Volva, s katerim je leta 2014 že posnel atraktiven oglas za Volva XC70. ”Kampanja (za Volvo V90, op.p.) slavi neodvisnost mišljenja in moč, ki izhaja iz zmožnosti, da razmišljamo drugače. Med Zlatanovo potjo in Volvovimi potmi je veliko podobnosti. Tudi pri Volvu do svojih dosežkov nismo prišli tako, da smo posnemali vse ostale,” je razmišljal Anders Gustafsson, podpredsednik skupine Volvo Car Group za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko.