Uusi sosiaalinen verkosto, Vero, on ilmestynyt, joka voi joidenkin mielestä vahingoittaa vakavasti Instagramia. Verkossa on melkoisesti yhtäläisyyksiä suositun kanavan kanssa, mutta myös eroja, jotka voivat vaikuttaa suuresti joidenkin käyttäjien valintaan.
Sosiaalinen verkosto Usko, ki ima sicer z Instagramom kar nekaj podobnosti, nima oglasov, kar se pojavlja v newsfeedu, se on kronološko razporejeno, v aplikaciji pa obstajajo kategorije, kot so filmi, knjige …
“Uporabnik bo na svojem syöttää videl samo svoje objave in objave ljudi, ki jim sledi. Tukaj stvari niso odvisne od algoritma. Vidi se, kdaj točno je bilo nekaj objavljeno, objave pa se razporedijo po tem vrstnem redu,” so sporočili iz ekipe, ki je razvila Usko. Prvi milijon uporabnikov lahko aplikacijo že danes brezplačno namesti, zatem pa bo dostopna po simbolni ceni. Na voljo bo tudi različica za podjetja. Ali bo Vero zares vplival na uspešnost Instagrama, bo pokazal čas.
Lisää tietoa:
vero.co