fbpx

Eeppinen BMW M8: autoharrastajan märkä unelma

BMW M8

Dobili smo prvega BMW M8! In resnično je prvi, saj serija 8, iz 90. let prejšnjega stoletja, nikoli ni nosila dodatne oznake M. In kaj nam prinaša najmočnejša osmica do zdaj? Naj vam namignemo, modeli so kar trije in eden je še posebej brutalen!

Konepellin alle BMW M8 se skriva 4,4 litran V 8 sylinteri z dvojno turbino, ki smo srečali že pri BMW M5. Proizvede 600 (441 kW) konjskih moči in zavidljivih 750 newtonmetriä navora. Takšen motor najdemo v ‘standardni’ različici BMW M8, v kolikor pa vam to še ni dovolj, si lahko omislite brutalni M8 Competition. V tem primeru bo motor navit na 625 (460 kW) konjev in predstavlja izjemno hitrega “grand tourerja”. Tako je bilo tudi pri modelu M5, M8 pa prinaša bistveno razliko. Lahko si ga omislite tudi 'ylhäällä ilman'. Neodvisno od modela, je BMW M8 na voljo s samodejnim 8-vaihteinen Steptronic menjalnikom in xDrive štirikolesnim pogonom, ki vas bo od 0 to 100 km/h ajettiin le 3,3 sekuntia. M8 Competition Coupé bo od te številke še za desetinko hitrejši, M8 Convertible pa za desetinko počasnejši.

Hitrost BMW M8 je elektronsko omejena na 250 km/h, če pa se odločite za M Drivers Package, pa se boste lahko pognali do 305 km/h. Omenjene zmogljivosti uvrščajo BMW M8 med elito GT avtomobilov. Po številkah je boljši od Aston Martina Vantage in ne zaostaja prav dosti za Ferrarijem 812 Superfast. Dizajn BMW M8 se ni drastično spremenil, je pa havaittavissa aggressiivisempi. 20-tuumainen platišča so samoumevna, po želji pa lahko zunanjost obogatite s paketom M Carbon. BMW M8 se bo v živo predstavil že konec meseca, kar bo še dodatno razgrelo prihajajoče vroče poletne dni.

Galerija: BMW M8

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
bmw.si

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.