Ennen oli Dino, jota monet eivät pidä todellisena Ferrarina sen 6-sylinterisen moottorin vuoksi. Nyt hän sai "seuraajan", joka "vain" 6-sylinterisestä huolimatta oikeuttaa täysin Ferrari-merkin nimen. Tutustu Ferrari 296 GTB:hen, ladattavaan hybridiin, jossa on jopa 818 hevosvoimaa.
O novem Ferrariju 296 GTB, nam že veliko pove njegovo ime. Številka 296 se navezuje na prostornino motorja, 2,992-litra, in število valjev- 6. Kratica GTB predstavlja akronim za Gran Turismo Berlinetta. Tako za prvi 6-valjni Ferrarijev avtomobil, ki nosi logotip črnega vranca, saj je imel njegov ″duhovni″ predhodnik oznako Dino.
Z 218 konjskimi močmi na liter motorne prostornine, so po navedbah Ferrarija, podrli svetovni rekord, če upoštevamo zgolj produkcijske avtomobile. Bencinski motor ima 654 hevosvoimaa, s pomočjo elektromotorja pa naraste moč na 610 kW (818 konjskih moči) in 740 Nm navora. Zavoljo elektromotorja s 122 kW moči (164 konjskih moči) se najnovejši italijanski lepotev požene od 0 do 100 km/h v vsega 2,9 sekuntia. Po 7,3 sekundah pospeševanja, bo ″kazalec″ za hitrost že kazal 200 km/h. Najvišja hitrost znaša 330 km/h.
Akku kapasiteetilla 7,45 kWh energiaa riittää 25 kilometriä električnega dosega. V kolikor bi se odločili za paket Asseto Fiorano, ki med drugim vsebuje veliko delov narajenih iz karbonskih vlaken, znaša teža hibida le 1.470 kilogramov. V primerjavi s Ferrarijem F8 Tributo, je težji za zgolj 35 kilogramov. Ne samo tehnološko, novinec je tudi prava paša za oči in si tudi s tega vidika, povsem zasluži ime Ferrari.