fbpx

Ferrari 296 GTB: ensimmäinen 6-sylinterinen Ferrari

Ennen oli Dino, jota monet eivät pidä todellisena Ferrarina sen 6-sylinterisen moottorin vuoksi. Nyt hän sai "seuraajan", joka "vain" 6-sylinterisestä huolimatta oikeuttaa täysin Ferrari-merkin nimen. Tutustu Ferrari 296 GTB:hen, ladattavaan hybridiin, jossa on jopa 818 hevosvoimaa.

O novem Ferrariju 296 GTB, nam že veliko pove njegovo ime. Številka 296 se navezuje na prostornino motorja, 2,992-litra, in število valjev- 6. Kratica GTB predstavlja akronim za Gran Turismo Berlinetta. Tako za prvi 6-valjni Ferrarijev avtomobil, ki nosi logotip črnega vranca, saj je imel njegov ″duhovni″ predhodnik oznako Dino.

Z 218 konjskimi močmi na liter motorne prostornine, so po navedbah Ferrarija, podrli svetovni rekord, če upoštevamo zgolj produkcijske avtomobile. Bencinski motor ima 654 hevosvoimaa, s pomočjo elektromotorja pa naraste moč na 610 kW (818 konjskih moči) in 740 Nm navora. Zavoljo elektromotorja s 122 kW moči (164 konjskih moči) se najnovejši italijanski lepotev požene od 0 do 100 km/h v vsega 2,9 sekuntia. Po 7,3 sekundah pospeševanja, bo ″kazalec″ za hitrost že kazal 200 km/h. Najvišja hitrost znaša 330 km/h.

Akku kapasiteetilla 7,45 kWh energiaa riittää 25 kilometriä električnega dosega. V kolikor bi se odločili za paket Asseto Fiorano, ki med drugim vsebuje veliko delov narajenih iz karbonskih vlaken, znaša teža hibida le 1.470 kilogramov. V primerjavi s Ferrarijem F8 Tributo, je težji za zgolj 35 kilogramov. Ne samo tehnološko, novinec je tudi prava paša za oči in si tudi s tega vidika, povsem zasluži ime Ferrari.

Lisää tietoa

ferrari.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.