Uusi Ferrari 488 Spider on "kalju" versio 488 Gt:n mallista. Miksi olet kalju? Koska Spider on sen avoin johdannainen. Hiuksissasi oleva tuuli voi puhaltaa siinä jopa 325 km/h nopeudella, mikä tekee siitä nopeimman Ferrarin kovakattoisella. Se tekee debyyttinsä Frankfurtin autonäyttelyssä syyskuussa 2015, ja tässä on ensimmäiset valokuvat ja tekniset tiedot.
Družina 488 je dobila naraščaj, saj se po modelu Ferarri GTB zdaj čredi pridružuje še Ferrari 488 Spider, njegova različica s trdo premično streho, ki je od kupejevskega brata težja za 50 kilogramov (1420 kg). Pod pokrovom ”Pajka” se skriva 3,9-litrski twin turbo V8 agregat s 670 ”Cavallinovimi rampanti”, t.j. ”konji” (492 kW, 760 Nm navora), ki svojo moč prenaša prek 7-stopenjskega menjalnika, ki so si ga sposodili pri svojem F1 programu. Kot 10 kg težji predhodnik 458 Spider, ima tudi naslednik dvodelno zložljivo streho, ki se v stanju mirovanja zloži v 14 sekundah (med vožnjo je ni ”operativna”).
https://youtu.be/1TPOcbDnquY
Od nič do 100 km/h se izstreli v treh sekundah (8,7 sekunde do 200 km/h), medtem ko končna hitrost znaša 325 km/h (pri zaprti strehi). Za nekoliko več adrenalina med vožnjo bo poskrbel tudi manj ”obsesiven” sistema za preprečevanja zdrsa pogonskih koles, saj naj bi bilo na ta račun pospeševanje iz ovinka tudi do ducat odstotkov hitrejše.
LUE LISÄÄ: Rakenna täydellinen Ferrari F40 -kopio legopalikoista
Za glavami potnikov Ferrari 488 Spiderja se nahaja varovalno steklo, ki ščiti pred vetrom in je lahko odprto tudi, ko je streha zaprta, da slišite vso tisto rohnenje motorja za vami. Cena športnika z mnogo eksotičnimi materiali zaenkrat še ni znana, je pa kupe različica na voljo od 260 tisoč evrov dalje, kar pomeni, da bo Spider verjetno nekaj deset tisočakov dražji.
Lisää tietoa:
488spider.ferrari.com