Ranskalaisiin mainoksiin liitetään nyt vastuuvapauslauseke, jonka mukaan valokuvaa on muokattu. Se, että jälkimmäinen on jatkuva käytäntö, ei ole mikään salaisuus, sillä mainostajat muokkaavat valokuvia säännöllisesti digitaalisesti saadakseen mallit näyttämään hoikemmilta ja paremmilta.
Katerakoli fotografija v francoskem oglasu, uporabljena v komercialne namene in urejena s Photoshopom, bo zdaj nosila pripis Photographie retouchée, kar se prevaja kot “retuširana fotografija”. Tiste, ki tega ne bodo upoštevali, čaka globa v višini 37.500 evrov oziroma 30 odstotkov vrednosti oglasnega sporočila.
Francoska vlada sicer to obravnava kot vprašanje javnega zdravja, saj izpostavljanje mladih nerealističnim podobam teles vodi ne le do alhainen itsetunto, ampak tudi do resnih zdravstvenih težav.
Medtem ko je precej poenostavljeno domnevati, da retuširani oglasi povzročajo prehranjevalne motnje, so to pionirsko potezo pozdravili tudi pri združenju Beat, ki podpira žrtve anoreksije, bulumije in prenajedanja. “Podpiramo vsak ukrep, ki prispeva k temu, da ima družba bolj zdrav pogled na telo in da se zaveda, katere fotografije so obdelane.”
Galerija – Moč Photoshopa: zvezdnice in zvezdniki pred in po digitalni obdelavi fotografij