fbpx

French ads from now on with a note that the photo is retouched

French ads will now have a disclaimer attached that the photo has been retouched. That the latter is an ongoing practice is no secret, as advertisers regularly digitally manipulate photos in an effort to make models look slimmer and fitter.

Katerakoli fotografija v francoskem oglasu, uporabljena v komercialne namene in urejena s Photoshopom, bo zdaj nosila pripis Photographie retouchée, kar se prevaja kot “retuširana fotografija”. Tiste, ki tega ne bodo upoštevali, čaka globa v višini 37,500 euros oziroma 30 odstotkov vrednosti oglasnega sporočila.

Nerealistične podobe srečujemo na vsakem koraku.
Nerealistične podobe srečujemo na vsakem koraku.

Francoska vlada sicer to obravnava kot vprašanje javnega zdravja, saj izpostavljanje mladih nerealističnim podobam teles vodi ne le do low self-esteem, ampak tudi do resnih zdravstvenih težav.
Medtem ko je precej poenostavljeno domnevati, da retuširani oglasi povzročajo prehranjevalne motnje, so to pionirsko potezo pozdravili tudi pri združenju Beat, ki podpira žrtve anoreksije, bulumije in prenajedanja. “Podpiramo vsak ukrep, ki prispeva k temu, da ima družba bolj zdrav pogled na telo in da se zaveda, katere fotografije so obdelane.”

Galerija – Moč Photoshopa: zvezdnice in zvezdniki pred in po digitalni obdelavi fotografij

With you since 2004

From 2004 we research urban trends and inform our community of followers daily about the latest in lifestyle, travel, style and products that inspire with passion. From 2023, we offer content in major global languages.