fbpx

GeoOrbital: Moottoroitu pyörä, joka muuttaa tavallisen pyörän sähköpyöräksi

Motorizirano kolo GeoOrbital

Monet henkilökohtaisen liikenteen muodot käyvät läpi sähköistä muutosta nykyään, ja sähköpyörillä on keskeinen rooli sähkön kehityksessä. Yhdessä yössä niistä tuli todellinen myyntihitti, ja näin lyhyen ajan kuluttua näemme jo vaihtoehtoisia sähkökäyttöisiä pyöriä. Hyvä esimerkki on GeoOrbital, moottoroitu pyörä, joka muuttaa tavallisen pyörän sähköpyöräksi vaihtamalla etupyörää.

Poleg avtomobilov so prav polkupyöriä največji del električne evolucije. Ob opozorilih okoljevarstvenikov o vse večji onesnaženosti ozračja in prežečih globalnim spremembah so kolesa eno najmočnejših ”orožij” v boju proti onesnaževanju, ki v veliki meri odpade na avtomobile, kajti večina mestnih voženj poteka na kratkih razdaljah, ki tudi za netreniranega kolesarja ne bi smele biti prehud zalogaj. A glavni problem, da kolesa hitreje ne razbremenijo cest, je ”stranski produkt” kolesarjenja, to je hikoilu, zaradi katerega kasneje oddajamo neprijetne vonjave in se tehnica pri ljudeh, ko gre za pot v službo ali po opravkih, nagne na stran avtomobilov.

Motorizirano kolo GeoOrbital je uporabno praktično na vsakem kolesu.
Motorizirano kolo GeoOrbital je uporabno praktično na vsakem kolesu.

K sreči so inženirji našli alternativo. Ne le v električnih avtomobilih, ampak tudi v električnih kolesih, ki v zadnjem obdobju doživljajo pravi razcvet. Nič čudnega. So priročni (zanje ne potrebujemo garaže), z njimi ne onesnažujemo okolja, so cenejša alternativa mestnim avtomobilom, predvsem pa se z njimi izognemo prometnim konicam in točno vemo, koliko časa bomo potrebovali od točke A do točke B. Električna kolesa so zakon, a imajo dva velika minusa. V večini primerov so precej draga, poleg tega pa še težka kot cent.

LUE LISÄÄ: Noordung – urbaani sähköpyörä Sloveniasta, joka yhdistää pyöräilyn musiikkiin


A ne, če si omislite GeoOrbital, motorizirano kolo, ki zamenja prednje kolo običajnega kolesa in ga spremeni v električno. In to v le nekaj potezah. Je namreč poceni (le 435 euroa je bila cena za zgodnje podpornike Kickstarterissa, v prosti prodaji pa bo cena cca 780 evrov) in izjemno lahko (kolo tehta le 9 kilogramov). V jedru ima nameščen električni pogonski sistem, ki uporablja 500-vatni motor in 3-kilogramsko baterijo 36V (dve dodatni sta tam zaradi stabilnosti), ki zagotavlja 32 kilometrov avtonomije (brez poganjanja, v kombinaciji s poganjanjem pa kar 80 km). Dovoljuje hitrosti do 32 km/h, montaža pa je tako preprosta kot vpenjanje običajnega kolesa. Reguliramo ga z upravljalnikom, ki ga pričvrstimo na krmilo, uporabimo pa na praktično vsakem kolesu.

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
geoo.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.