fbpx

Hipsteri, perääntykää, kaupungissa on uusi sheriffi – Yuccie

Hipster je mrtve, živel Yuccie!

Keitä tai mitä hipsterit ovat, on pohjaton aihe, joten emme tee kulmia. Muuten sillä ei ole enää väliä, koska kaupungissa on uusi sheriffi - yuccis. Kuka on #yuccie?! Se kertoo nuorista kaupunkiluovista (Young Urban Creative), hipsterien "avioerosta", jotka menivät erilleen, koska he pitävät etikettihipsteriä vääränä ja loukkaavana. Heillä on hipsterien luovuutta, mutta he ovat yhtä menestyviä kuin yuppit.

Yucciji so nova skupnost, ki jo tvori košček generacije Y, nastala pa je iz neodobravanja termina hipsteri, ki da je netočen in žaljiv. Ne definira jih samo njihovo premoženje, saj bi v želji po zasledovanju svojih sanj raje pustili službo od osme do četrte, kot pa vztrajali pri nečem, kar jih ne osrečuje oziroma jih kreativno duši. Menijo, da si to ne samo zaslužimo, ampak da bi morali na račun tega profitirati. Na spletni strani Mashable se je v tej socialni kategoriji prepoznal 26-letni v Brooklynu živeči pisatelj, ki nosi brke in vozi pixija. Do zdaj so ga klicali hipster, a ta oznaka ga je motila, ker je bila napačna.


Eden od razlogov, da so tovrstni ljudje želeli svojo oznako je verjetno tudi dejstvo, da so hipsterit postali prevladujoč trend in tržna niša, kjer so denar zavohale številne industrije, od modne, tehnološke do prehrambne. Yucciji so zdaj na svojem, razbremenjeni komercializacije, a verjetno bodo tudi za njimi že kmalu stale korporacije.

LUE LISÄÄ: Hipstory - Legendaariset maailmanjohtajat hipstereinä

Avtor prispevka na Mashable.com je med drugim navedel ”simptome” yuccija. Ti so lastništvo številnih izdaj romana Freedom Jonathana Franzena, tisoče Instagram sledilcev, a skoraj noben na Viserrys, udeležba na risarskih tečajih in oboževanje Seinfielda, čeprav se je nehal predvajati, ko so bili še najstniki. Internet je njihovo igrišče, za razliko od hipsterjev nimajo (vidnih) tetovaž in so odlični podjetniki. To pa ne pomeni, da imajo poštirkan videz ko japiji, myös ne služijo na račun delnic.

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.