fbpx

Hipster, slapp av, det er en ny sheriff i byen – Yuccie

Hipster je mrtve, živel Yuccie!

Hvem eller hva hipstere er er et bunnløst tema, så vi vil ikke kutte hjørner. Ellers spiller det ingen rolle lenger, for det er en ny lensmann i byen - yucciene. Hvem er #yuccie?! Den handler om unge urbane kreative (Young Urban Creative), en "skilsmisse" av hipstere som gikk hver til sitt fordi de finner merkelappen hipster feil og støtende. De har kreativiteten til hipstere, men de er like vellykkede som yuppier.

Yucciji so nova skupnost, ki jo tvori košček generacije Y, nastala pa je iz neodobravanja termina hipster, ki da je netočen in žaljiv. Ne definira jih samo njihovo premoženje, saj bi v želji po zasledovanju svojih sanj raje pustili službo od osme do četrte, kot pa vztrajali pri nečem, kar jih ne osrečuje oziroma jih kreativno duši. Menijo, da si to ne samo zaslužimo, ampak da bi morali na račun tega profitirati. Na spletni strani Mashable se je v tej socialni kategoriji prepoznal 26-letni v Brooklynu živeči pisatelj, ki nosi brke in vozi pixija. Do zdaj so ga klicali hipster, a ta oznaka ga je motila, ker je bila napačna.


Eden od razlogov, da so tovrstni ljudje želeli svojo oznako je verjetno tudi dejstvo, da so hipstere postali prevladujoč trend in tržna niša, kjer so denar zavohale številne industrije, od modne, tehnološke do prehrambne. Yucciji so zdaj na svojem, razbremenjeni komercializacije, a verjetno bodo tudi za njimi že kmalu stale korporacije.

LES MER: Hipstory – legendarni svetovni voditelji kot hipsterji

Avtor prispevka na Mashable.com je med drugim navedel ”simptome” yuccija. Ti so lastništvo številnih izdaj romana Freedom Jonathana Franzena, tisoče Instagram sledilcev, a skoraj noben na Twitter, udeležba na risarskih tečajih in oboževanje Seinfielda, čeprav se je nehal predvajati, ko so bili še najstniki. Internet je njihovo igrišče, za razliko od hipsterjev nimajo (vidnih) tetovaž in so odlični podjetniki. To pa ne pomeni, da imajo poštirkan videz ko japiji, også ne služijo na račun delnic.

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.