fbpx

Honor tekee vaikutuksen myös elokuvaruudulla: Doctor Strange

Honor, Huawein sisarbrändi, on osallistunut paljon odotettuun elokuvaan nimeltä Doctor Strange. Honor tarjoaa huippuluokan puhelimia, jotka on suunnattu ensisijaisesti milleniumisukupolvelle. Niiden avulla hän lähestyy käyttäjää nuorekkaasti ja tarjoaa korkeinta laatua parhaaseen hintaan!

Sodelovanje z legendarnim Marvel Studios je najnovejša kreativna in dinamična poteza, s katero Honor predstavlja svojega paradnega konja, telefon Kunnia 8. Honor odločno sledi drugačnemu pristopu s široko paleto partnerstev, ki obsegajo svet glasbe, filma, iger na srečo in ekstremnih športov.
“Resnično želimo, da bi milenijci prepoznali Honor kot blagovno znamko, ki jim je blizu. Veseli smo partnerstva z globalno blagovno znamko Marvel, ki bo s filmom navdih za gledalce po vsem svetu. Imamo skupen cilj: opolnomočiti in navdihniti svoje uporabnike,” je povedal Steven Wang, vodja trženja pri Honor.

Glavno vlogo v filmu Doktor Strange bo prevzel za oskarja nominirani igralec Benedict Cumberbatch (Sherlock, Zvezdne Steze: V temo). Cumberbatch v filmu igra egoističnega nevrokirurga Stephena Strangea, ki si med avtomobilsko nesrečo poškoduje obe roki, kar mu onemogoči opravljanje poklica. Odločen, da si povrne nazaj svoja zdrava uda, se odpravi na Himalajo, kjer prebiva samotar, imenovan Starodavni. S pomočjo Starodavnega odkrije svet misticizma in starodavnih urokov.
Bogat ekosistem barv, tehnologije in navdihujočih karakterjev je popoln splet za prikaz tehnologije Honor. Ta spodbuja uporabnike, da si postavljajo visoke cilje, ostajajo mladostni in predvsem pogumni, kar povzema tudi njihov slogan »For the brave«.

Z napredno dvojno kamero, bralnikom prstnih odtisov in steklenim dizajnom pametni telefon ponuja neskončne možnosti uporabe. Honor 8 je dostopen tudi v Sloveniji v vseh barvnih kombinacijah: safirno modri, beli in črni. Na voljo je pri operaterju Telemachus in v prosti prodaji v Big Bangu.

Lisää tietoa

Za več informacij obiščite:
telemach.si
hihonor.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.