fbpx

Honor maakt ook indruk op het filmscherm: Doctor Strange

Honor, het zustermerk van Huawei, heeft deelgenomen aan de langverwachte film genaamd Doctor Strange. Honor biedt high-end telefoons die vooral gericht zijn op de millennial-generatie. Daarmee benadert hij de gebruiker op een jeugdige manier en biedt hij de hoogste kwaliteit voor de beste prijs!

Sodelovanje z legendarnim Marvel Studio's je najnovejša kreativna in dinamična poteza, s katero Honor predstavlja svojega paradnega konja, telefon Eer 8. Honor odločno sledi drugačnemu pristopu s široko paleto partnerstev, ki obsegajo svet glasbe, filma, iger na srečo in ekstremnih športov.
“Resnično želimo, da bi milenijci prepoznali Honor kot blagovno znamko, ki jim je blizu. Veseli smo partnerstva z globalno blagovno znamko Marvel, ki bo s filmom navdih za gledalce po vsem svetu. Imamo skupen cilj: opolnomočiti in navdihniti svoje uporabnike,” je povedal Steven Wang, vodja trženja pri Honor.

Glavno vlogo v filmu Doktor Strange bo prevzel za oskarja nominirani igralec Benedict Cumberbatch (Sherlock, Zvezdne Steze: V temo). Cumberbatch v filmu igra egoističnega nevrokirurga Stephena Strangea, ki si med avtomobilsko nesrečo poškoduje obe roki, kar mu onemogoči opravljanje poklica. Odločen, da si povrne nazaj svoja zdrava uda, se odpravi na Himalajo, kjer prebiva samotar, imenovan Starodavni. S pomočjo Starodavnega odkrije svet misticizma in starodavnih urokov.
Bogat ekosistem barv, tehnologije in navdihujočih karakterjev je popoln splet za prikaz tehnologije Honor. Ta spodbuja uporabnike, da si postavljajo visoke cilje, ostajajo mladostni in predvsem pogumni, kar povzema tudi njihov slogan »For the brave«.

Z napredno dvojno kamero, bralnikom prstnih odtisov in steklenim dizajnom pametni telefon ponuja neskončne možnosti uporabe. Honor 8 je dostopen tudi v Sloveniji v vseh barvnih kombinacijah: safirno modri, beli in črni. Na voljo je pri operaterju Telemachus in v prosti prodaji v Big Bangu.

Meer informatie

Za več informacij obiščite:
telemak.si
hihonor.com

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.