fbpx

Jeesus-lenkkarit: Nike Air Max 97 pyhällä vedellä

Jezusove superge

Oletko koskaan halunnut kävellä veden päällä kuten Jeesus teki? Nyt voit. MSCHF-studio ruiskutti pyhitettyä tai pyhää vettä Nike Air Max 97 -lenkkarien pohjaan ja loi näin "Jesus-lenkkarin".

Digitalni kulturni studio MSCHF je v povezavi z versko simboliko in kultno privlačnostjo uličnega stila ustvaril “Jezusove superge”. V podplat superg Nike Air Max 97 so namreč vbrizgali 60 ml lahno obarvane posvečene oziroma svete vode iz reke Jordan, s čimer bi lahko vsak, ki si bi jih obul, dobesedno “hodil po vodi”. Čevlji, ustvarjeni z nekoliko ironično noto, s tem raziskujejo ideje o pobožnosti tako v religiji kot tudi pri komercialnih izdelkih.

Jezusove superge
Jezusove superge

“Jezusove superge” tako nosijo le eno preprosto, a trajno idejo: hojo po vodi. Ta podoba je ovekovečena v evangeliju po Mateju (14, 22-23) in v kulturo zapisana kot podoba božanstva. In votli podplati superg Nike Air Max so ponudili odlično priložnost za nekoliko bolj “meseno” uresničenje.

Jezusove superge
Jezusove superge

Superge med drugim krasi tudi jekleni križ, ki se lahko odstrani. Podloga je v supergah iz 100-odstotne volne božjega jagnjeta in prežeta z s svetim kadilom, enim od treh daril, ki so ga ob Jezusovem rojstvu prinesli trije kralji. Rdeča notranjost je svoj navdih poiskala pri rdečih čevljih papeža, superge pa vključujejo tudi citate iz evangelija po Mateju, kot tudi začetnice INRI (Iesus Nazarenus Rex Iudaeoroum oziroma Jezus Nazarečan, judovski kralj).

Jezusove superge
Jezusove superge

Jezusove superge raziskujejo kultnost zvestobe znamki ulične mode, uličnemu stilu, kot tudi zvestobo bogati cerkevni tradiciji. Prav trajna, bogata simbolika krščanstva, je v marsikaterem pogledu najgloblje spoznanje tega, k čemur si prizadevajo blagovne znamke. Superge so na voljo v omejeni izdaji na uradni spletni strani, novi modeli pa prihajajo vsak drugi drugi in četrti torek v mesecu

Galerija: Jezusove superge

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
jesus.shoes

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.