fbpx

Mikä merkitsee eniten slovenialaisille?

Jokaisella on omat arvonsa ja jokainen näkee maailman omin silmin. Toiset kaipaavat rahaa, toiset koulutusta, toisille tärkeintä on terveys, toisille turvallisuus. Mutta mikä on mielestäsi tärkeintä slovenialaisille, mitä arvostamme ja asetamme etusijalle?

klo OECD (Organizaciji za gospodarsko sodelovanje in razvoj) že od leta 2011 stalno dopolnjujejo t. i. indeks boljšega življenja. Vsako državo ocenijo v 11 kategorijah, pomembnih za dobro počutje – po prihodkih, službah, nastanitvah, zdravju, dostopu do storitev, okolju, izobrazbi, varnosti, vključevanju državljanov in upravljanju države, skupnosti in zadovoljstvu. Vrednosti kazalnikov so izražene z ocenami od 0 do 10. Višja kot je ocena, bolj so ljudje zadovoljni oziroma bolj cenijo določeno kategorijo.
Slovenijo so v sami raziskavi razdelili na zahodni in vzhodni del in tukaj so rezultati.

V Sloveniji najbolj cenimo izobrazbo, zahodni del nekoliko bolj (9,2). Temu sledi skupnost (v zahodni regiji 8,1, v vzhodni 8,0). Terveys je v zahodni regiji na tretjem mestu (7,9), medtem ko je v vzhodni regiji na šestem (5,5). Kolmas sija v vzhodni regiji zaseda turvallisuus (7,6), medtem ko je ta v zahodni regiji na petem mestu (7,4). Pred njo je še dostop do storitev (7,7), ki je v vzhodni regiji prav tako na četrtem mestu (7,0). Na šestem mestu je v zahodni regiji palvelua (6,6), a je ta eno mesto višje v vzhodni (5,6). Sedmo mesto v zahodni regiji zaseda tyytyväisyys (4,1), ki je v vzhodni mesto nižje (3,0). Na sedmo mesto se v vzhodni regiji namreč uvršča ympäristö (4,4). To je v zahodni regiji mesto nižje (3,3). Na devetem mestu je v vzhodni regiji majoitus (2,8), v zahodni pa prihodki (3,2). Ti so v vzhodni regiji uvrščeni na deseto mesto (2,9), tik pred vključevanjem državljanov (0,6). Nastanitev je v zahodni regiji na desetem mestu (2.8), vključevanje državljanov pa tudi tukaj zaseda viimeinen paikka (2,0).

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
oecdregionalwellbeing.org

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.