Yksi nykypäivän vahvimmista muotibrändeistä, Pepe Jeans, sai alkunsa vuoteen 1973, jolloin kolme Shahin veljestä Nitin, Arun ja Milan kehittivät muotikappaleensa ensimmäiseen kokoelmaan, jossa oli rikkaita denimyksityiskohtia Notting Hillissä dub reggae -soitolla. laiskasti taustalla.
Ob 40-letnici ene vodilnih znamk v muotiteollisuus se spomnimo njihovega skromnega, a prodornega vdora na londonsko modno sceno v sredini 70. let prejšnjega stoletja, na njihov energičen prodor na tuja tržišča, na osvojitev modnega olimpa ter na njihove kultne oglaševalske kampanije, s pomočjo katerih so v modno orbito izstrelili mnoge modele. Tržišče, lačno personaliziranih izdelkov, je pograbilo njihove kolekcije in tako so kmalu dosegli otipljiv uspeh ter v prvih nekaj letih že imeli številne prve trgovine. V 80. letih prejšnjega stoletja so se uspešno postavili ob bok ameriškim modnim prvokategornikom, ki so obvladovali in dominirali sceno tudi v britanskih butikih. To jih je ustoličilo kot enega glavnih modnih ponudnikov farkut v Veliki Britaniji. O njihovem vplivu doma se je kmalu začelo govoriti tudi zunaj meja, zato je kmalu sledilo modno prebijanje in raziskovanje tudi mednarodnih tržišč. Prava mednarodna invazija se je začela leta 1983.
Kultne oglasne kampanje
Navdušeni nad uspehom v Iso-Britannia so imeli na začetku 80. let prejšnjega stoletja velike apetite po osvajanju tujih tržišč. Ker so želeli pospremiti svoje kolekcije na nove trge z artikuliranim, seksi in angažiranim sporočilom, so za svojo oglasno kampanjo najeli najbolj zaželjenega modnega fotografa desetletja, Američana Bruca Weberja. Leta 1991 je za njihovo največjo oglasno kampanjo do tedaj fotografiral še neznano, mlado, obetavno in kmalu supermodel, Bridget Hall. Sama kampanja je postavila temelje njihovim kasnejšim oglasom, v katerih so se izkazali kot resnični odkritelji obrazov, ki so postali zvezde prihodnosti. Na mnogih drugih fotografijah ameriškega genija so še Donovan Leitch in Ione Skye, eden najbolj legendarnih in nepozabnih pa je brez dvoma črno-beli oglas iz leta 1993 s takrat mladim in neznanim igralcem Jasonom Priestleyem. Zadnjih 20 let Pepe Jeans nadaljuje sodelovanje z osupljivimi, nadarjenimi fotografi in talentiranimi osebnostmi, ki so od njihovega sodelovanja naprej zrasli v prepoznavne zvezde današnjega časa. Manekenke, kot so Kate Moss, Laetitia Casta, Alexa Chung in Natalia Vodianova, športnika Fernando Torres in Cristiano Ronaldo ter igralca Sienna Miller in Ashton Kutcher so bili na začetku svoje karierne poti ovekovečeni v oglasih Pepe Jeansa, pod katere so se podpisali Steven Klein, Michael Jansson, David Sims ali Steven Meisel. V letošnji kampanji ima glavno vlogo top model in model leta 2012 Britanskih modnih nagrad Cara Delevingne. Oglase, ki so pospremili 40-letnico blagovne znamke, je posnel Josh Olins v zahodnem Londonu, v okolici Portobello Road in Notting Hilla. Manekenki družbo na fotografijah dela model George Alsford, pod styling pa sta se podpisali Clare Richardson in Trey Laird.
Trdno v sedlu
Kombinacija udarnih, izvirnih, seksi oglasnih kampanj ter kvalitetnih izdelkov jim je pomagala hitro osvojiti veliko tržišče ZDA, kateremu je v 90. letih prejšnjega stoletja sledila še invazija na Evropo: severno Francijo, Italijo, Nemčijo, Španijo, Nizozemsko, Portugalsko in Švico. Vse so podlegle uroku Pepe Jeansa. Na prelomu tisočletja so potrdili svoj ugled ene največjih blagovnim znamk na področju jeansa, zadnja leta pa namenjajo prodoru v Latinsko Ameriko in Azijo. Kljub veliki rasti, prisotni so v več kot 60 državah na 5 celinah z več kot 300 trgovinami, ne sedijo na številnih lovorikah, temveč se širijo, rastejo in napredujejo. Leta 2002 so na tržišče lansirali otroško linijo, pa premium kolekcijo jeansa 73, posebno kolekcijo Andy Warhol by Pepe Jeans, ki so jo predstavili leta 2007, med novejšimi pa sta kolekcija obutve ter očal, s čimer ostajajo trdno v modnem sedlu.
Obstaja mnogo mitov in bajk, od kod izvira ime blagovne znamke. Prvotno so se imenovali San Tropez Trading Company, kar se je izkazalo za predolgo in birokratsko ne preveč posrečeno ime. Ko je Nitin Shah nekoč sedel v kavarni Greasy Joe v zahodnem Londonu, se mu je spontano, bolj kot ne po naključju, pred očmi pojavilo novo, preprosto izgovorljivo in zapomnljivo ime: Pepe Jeans.
Lisätietoja osoitteessa:
pepejeans.com