Toyotan suojeluksessa oleva arvostettu tuotemerkki paljasti Detroitissa keskikokoisen urheilusedanin urheilullisimman version Lexus GS - F. Konepellin alla on toisin kuin saksalaisissa kilpailijoissa 5,0-litrainen hengittävä V8-bensiinimoottori. sen takana runsaasti urheiluvarusteita uuden kahdeksanvaihteisen automaattivaihteiston ja mukautuvan ajodynamiikkajärjestelmän muodossa.
V odsotnosti superšportnega LFA, ki prav v tem trenutku čaka na reinkarnacijo in zeleno luč, je Lexus GS F trenutno najbolj športni model te znamke, s katerim pri Lexusu nadaljujejo tradicijo zmogljivih športnih različic aktualnih modelov. Črka F na koncu imena modela tako pri tej renomirani japonski znamki pomeni podobno kot pri bavarskih modelih črka M, ali še malce severneje končnica AMG.
Z njim želijo pri Lexusu konkurirati najbolj športnim limuzinam D-segmenta kjer že vrsto let kraljujejo audi RS6, BMW M5 ja Mercedes E63 AMG, in pristašem teh speljati kakšnega kupca. Pod pokrovom izredno dinamično oblikovane in s pomočjo številnih spojlerjev športno zaključene zunanje podobe je tako kot pri RC F, 5,0-litrski osemvaljnik, ki pa presenetljivo za razliko od prej omenjene “nemške svete trojice” ne diha s pomočjo teknologioita turba.
Atmosferec tako iz petih litrov prostornine iztisne zmogljivih, a nič več dih jemajočih 348 kW ali 467 KM pri visokih 7.100 vrtljajih. To pa je v primerjavi s prej omenjenim bavarcem in modelom s trikrako zvezdo na nosu občutno manj, saj slednji zmore 410 kW ali 557, bavarski tekmec pa še malenkost več in sicer 412 kW in 560 KM. Ima pa GS F vsaj enega aduta v svoji roki ali bolje rečeno rokavu in sicer nizko težo, saj je z 1.830 kilogrami za 115 kg lažji od M5, od modela s trikrako zvezdo na nosu pa kar 195 kg. Mogoče so Japonci zaradi tega še malce zadržani glede podatkov o zmogljivostih modela GS F, saj podatkov o pospešku in končni hitrosti še niso razkrili.
Za čim boljši prenos moči na zadnji par koles skrbita na novo umerjena osem stopenjska avtomatika kanssa prednjim diferencialom TVD, s čimer naj bi bili oprijem in vozne lastnosti kar se da primerljivi tistim pri BMW M5. Sistem prilagodljive vozne dinamike pa ponuja tri zanimive nastavitve in sicer: standardno, slalom in dirkanje.
LUE LISÄÄ: Slovenska predstavitev Lexus NX
Z oblikovnega stališča različico GS F od ostalih ločijo posebej napihnjena zunanjost, vključno z novimi 19 tuuman vanteet (pnevmatike dimenzij 255/35 spredaj in 275/35 zadaj), izboljšan športni izpušni sistem s neljällä (pravimi) izpušnimi cevmi, aerodinamični dodatki, spojler iz ogljikovih vlaken, ogromna kromirana maska spredaj in še bi lahko naštevali.