Knorr-brändi, joka on valmistanut legendaarisia Knorr-keittoja ja -kuutioita lähes 80 vuoden ajan, suoritti mielenkiintoisen kokeen, jossa se haastatteli ensin tuntemattomia ihmisiä heidän ruokailutottumuksistaan ja lähetti heidät sitten sokkotreffeille henkilön kanssa, jolla oli sama maku. Onko rakkautta ensimakulla? Lentääkö kipinä? Kaiken tämän saat selville alta.
Knorr je vprašal 12 tisoč ljudi iz 12 držav, kaj jim pomeni maku, da bi ugotovil, kako pomembno vlogo igra v življenju. Okus je namreč srce Knorra, nemška znamka pa je že 80 let skrbi za to, da pregovor ”ljubezen gre skozi želodec” še kako drži.
LUE LISÄÄ: Suudelma maksuvälineenä: jos maksoimme suudelmilla
V raziskavi v sklopu kampanje Love at First Taste (del te je tudi zanimiv posnetek zmenkov na slepo, pri katerih je Knorr ljudi poparčkal glede na podobnost okusa in na katerih so morali hraniti drug drugega) je Knorr ugotovil, da se trem od štirih ljudi (78 odstotkom) nekdo zdi puoleensa vetävämpi, če ima isti okus glede hrane kot sami.
Je vaša sielunkumppani torej nekdo s sorodnim okusom za hrano?