fbpx

Ljubezen na prvi okus

Knorr: Ljubezen na prvi okus

Znamka Knorr, ki že skoraj 80 let proizvaja legendarne juhe in kocke Knorr, je izvedel zanimiv eksperiment, v katerem je sprva opravil kratke intervjuje z neznanci glede njihovih prehranskih preferenc, nato pa jih poslal na slepi zmenek z osebo, ki ima isti okus. Obstaja ljubezen na prvi okus? Je preskočila kakšna iskrica? Vse to izveš v nadaljevanju.

Knorr je vprašal 12 tisoč ljudi iz 12 držav, kaj jim pomeni chuť, da bi ugotovil, kako pomembno vlogo igra v življenju. Okus je namreč srce Knorra, nemška znamka pa je že 80 let skrbi za to, da pregovor ”ljubezen gre skozi želodec” še kako drži.

ČÍTAJ VIAC: Bozk ako platidlo: keby sme platili bozkami

Lahko med dvema preskoči iskrica zaradi istega okus za hrano?
Lahko med dvema preskoči iskrica zaradi istega okus za hrano?

V raziskavi v sklopu kampanje Love at First Taste (del te je tudi zanimiv posnetek zmenkov na slepo, pri katerih je Knorr ljudi poparčkal glede na podobnost okusa in na katerih so morali hraniti drug drugega) je Knorr ugotovil, da se trem od štirih ljudi (78 odstotkom) nekdo zdi atraktívnejší, če ima isti okus glede hrane kot sami.

Očitno lahko.
Očitno lahko.

Je vaša spriaznená duša torej nekdo s sorodnim okusom za hrano?

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.