Lotus Evora 400 saattaa katsoa joidenkin muiden superautojen takaosaan, mutta siksi se on paljon kevyempi kuin kilpailija (se on pudonnut vain 1,4 tonniin). Muuten lopullinen 300 km/h ei ole ollenkaan niin "huuhdettu", varsinkin kun ottaa huomioon, että se on tehty normaalilla tiellä ajoon. Se tekee maailmandebyyttinsä 85. Geneven kansainvälisessä autonäyttelyssä 3. maaliskuuta 2015.
Nova generacija superšportnika Lotus Evora je svoj ”vzdevek” 400 dobila po 400 ”konjih” (294 kilovatov), ki jih pod pokrovom drži na traku. S 410 Nm navora in 3.5-litrskim V6 motorjem stotico ”preteče” v vsega 4,2 sekuntia, s čimer je prekašala dosežek Evore S (ta se je za to na progi pomudila 4,5 sekunde).
Evora 400 se od svojega predhodnika sicer kar precej razlikuje, tudi vizualno (spredaj in zadaj), a kljub temu, da je več kot dve tretjini novega, da je ojačana in na novo zasnovana šasija, da ima svežo obutev in zavore, izboljšane menjalnike in, da je tudi interjer povsem nov, se že na kilometre daleč vidi, da gre za Evoro.
LUE LISÄÄ: Lotus hyppäsi F1-kilpa-auton näyttävästi kuorma-autolla
A kot rečeno. Če najnovejšo generacijo in prejšnjo postrojimo pred štartno črto na progi v Hethelu (grofija Norfolk, Anglija), na sedežu Lotusa, kjer preizkušajo svoje avtomobile, in se zaderemo ”na mestu voljno”, dvomov o zmagovalcu ni. Evora na cilj pride šest sekund prej.
Več imformacij:
www.lotuscars.com