fbpx

Majestic Wine: etiketin sisällön sijaan viinin loihtimia tunteita

Francoski ilustrator Jean Jullien je dizajniral nove nalepke za vina znamke Majestic Wine, ki namesto imena, nagrad in vrste vina s slikovnimi podobami opisujejo občutke, ki jih pričara vino. Jean Jullien Majestic Wine je serija vin, ki so tako lepa, da se jo splača kupiti že zaradi steklenic.

Jean Jullien – Majestic Wine je nov projekt francoskega ilustratorja Jean Julliena v sodelovanju z vinsko znamko Majestic Wine. Gre za serijo buteljk, ki so namesto z vsebino in pretencioznimi napisi ovenčane s čudovitimi ilustracijami, ki upodabljajo občutke, ki jih vzbudi pitje določenega vina.

To vino je vredno kupiti že zaradi izgleda
To vino je vredno kupiti že zaradi videza.

Jamie Patterson, vodja marketinga podjetja Majestic Wine, odločitev nalepk brez napisov argumentira s tem, da so nalepke z ilustracijami namenjene vnosu zabave in sproščenosti v svet pretirano sofisticiranih in pretencioznih besedil, ki sicer spremljajo ostale vinske buteljke. Temu primerno so ilustracije začinjene s kančkom sarkazma, ki ga umetnik Jean Jullien obvlada ravno tako dobro kot tehniko risanja.

LUE LISÄÄ: Ooho: pullon sijaan ruokapallo

Za eno buteljko boste odšteli približno 7 euroa. Slike estetskih buteljk si lahko ogledate v alla oleva kuvagalleria.

Galerija – steklenice vina Jean Jullien – Majestic Wine:

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
majestic.co.uk

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.