fbpx

MasterCard esitteli Pepperin, robottitarjoilijan

Robot Pepper

Iron Manilla on avustaja Pepper Potts, johtava globaali maksu- ja teknologiayritys MasterCard ja ravintolaketju, joka myy enemmän pizzaa, pastaa ja siipikarjaa kuin mikään muu ravintola maailmassa, ja Pizza Hutilla on Pepper, kehittynyt robotti, joka on vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa, ottaa vastaan tilauksia ja mahdollistaa mobiilimaksamisen. Ovatko tarjoilijoiden päivät luetut?

Dobrodošli v prihodnosti! Pizza Hut v Aziji bo z robotom Pepper, mikä MasterCard razvija skupaj s SoftBank Robotics, kot prva gostom ponudila napredno izkušnjo obiska restavracij. Robot podpira tehnologijo MasterPass, platformo družbe MasterCard, ki v obliki digitalne denarnice omogoča mobilna plačila. A robot Pepper je precej več kot mobilna blagajna.

So to bodoči natakarji?
So to bodoči natakarji?

Robot Pepper uvaja inovativen način komunikacije s strankami, ki smo mu bili do zdaj priča le v futurističnih filmih. Robot namreč omogoča dvosmerno komunikacijo; omogoča naročanje hrane in pijače, podaja želene informacije in omogoča plačilo. Posameznik s Pepperjem vzpostavi stik tako, da ga pozdravi in aktivira svoj račun MasterPass. To stori s skeniranjem kode QR, ki mu jo na tablici pomoli Pepper, lahko pa to stori prek aplikacije s pritiskom na ikono Pepper. Ko se posameznikov račun MasterPass prek povezave Wi-Fi poveže s Pepperjem, ta ponudi personalizirane informacije, svetuje pri izbiri in pomaga pri plačilu. Pepper lahko tudi začne, potrdi in zaključi postopek transakcije, kot to demonstrira v promocijskem posnetku.

LUE LISÄÄ: ”Obogateno” mesto – je to naša prihodnost?


Pepper bo sprejemal naročila in podajal informacije od konca leta 2016. “Potrošniki pričakujejo personalizirane storitve, prilagojene ponudbe in hkrati tekoč in preprost nakupni postopek tako na spletu kot v trgovini,” je robota ‘upravičil’ Tobias Puehse, podpredsednik laboratorija MasterCard Lab. “Z združevanjem Pepperjeve inteligence z varnim plačilnim sistemom, kot je MasterPass, lahko potrošnikom ponudimo več zapomnljivih in personaliziranih nakupovalnih izkušenj, ki so veliko več kot samopostrežni avtomati.” Sovellus je bila razvita v singapurskem laboratoriju MasterCard Lab, enem izmed osmih znanstvenoraziskovalnih centrov MasterCarda.

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
mastercard.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.