fbpx

McLaren 570S Coupé – McLaren astuu urheiluautoluokkaan etuoven kautta

McLaren je s svojim najmanjšim modelom 570S Coupé vstopil v razred športnih vozil.

McLarenin uusin urheiluauto 570S Coupé ei valinnut helppoja kilpailijoita - Porsche 911 turboa, Audi R8:aa ja Ferrari Californiaa -, mutta tämän brittiläisen merkin urheiluautojen sarjassa ensimmäinen toivoo runsasta saaliista, kun johtavat miehet asettivat kaksinkertaistamisen taakan. myyntiä siitä. Edellinen McLaren 650S -malli lisäsi ruokahaluamme suuresti, mutta aika näyttää, voiko 570S Coupé, jonka voimanlähteenä on 3,8-litrainen kahdeksansylinterinen moottori ja 570-jäseninen "ratsuväki", mennä askeleen pidemmälle.

McLaren 570S Coupé se on McLarnov prvi izlet v razred športnih vozil. Po videzu nosi številne poteze McLarna 650S, a je nekoliko manj robatega videza, klub temu pa ostaja agresiven (v dolžino meri 4,5, v širino pa 2,1 m). Nenazadnje o tem priča 570 konjskih moči ja vääntömomentti 600 Nm, kar mu omogoča sredinsko, za voznikom vgrajeni 3,8-litrski motor V8 Twin Turbo. Zato si vzame tudi le 3,2 sekunde do 100 km/h, pri 200 km/h pa je v času Usaina Bolta v teku na 100 metrov (9,5 sekunde).

McLaren 570S Coupé je močno prilagojen cestni vožnji.
McLaren 570S Coupé je močno prilagojen cestni vožnji.

Glede na predhodne modele je močno izboljšal uporabnost v vsakodnevnem prometu. Več je udobja za potnike, med drugim pa je pred voznikom tudi 150-litrski prtljažnik. Karoserija je iz aluminija, medtem, ko je potniška kabina iz ogljikovih vlaken. Karbonska je tudi šasija (MonoCell II), ki je težka kot povprečen moški (80 kg). Od tu tudi relativno nizka skupna masa- 1313 kilogramov.

LUE LISÄÄ: Novi McLaren 675 LT – športnik s seksi “zadnjico”

Čeprav po moči 570S Coupé sodi v McLarnov ”srednji” razred– pred njim sta Super Series in Ultimate Series- ga lahko ženemo do 328 km/h, kamor se pomika prek 7-stopenjskega menjalnika SSG, ustavljajo pa ga karbonsko-keramične zavore. In kaj pravi notranjost? Buhti od visoke tehnologije, saj najdemo le peščico stikal. Največ pozornosti vzbuja okolica 7-palčnega zaslona, ki spominja na Jar Jar Binksa iz Vojne zvezd, pa sredinska upravljalna konzola, kjer najdemo gumb za zagon, za prilagajanje podvozja, za samodejni dvosklopčni menjalnik in ”lunch control” za hitro speljevanje. Če je na vašem spisku želja, pripravite najmanj 200 tisoč evrih. Na voljo bo že konec meseca aprila 2015.

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
cars.mclaren.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.