McLarenin Sport-sarjan urheiluautot saivat uuden jäsenen. Se on McLaren 600 LT tai Longtail. Se perustuu nykyiseen McLaren 570S:ään, ja siinä on modifioitu hiilirunko, joka on 7,3 senttimetriä pidempi kuin auto, jonka kanssa se jakaa alustan.
Uudet McLaren 600LT se od McLarna 570S loči še po zelo opaznih zaključkih izpušnih cevi, ki so takšni kot pri McLarnu Senna. Čeprav je McLaren 600LT na prvi pogled podoben ostalim izdelkom znamke iz britanskega Wokinga, je bil precej spremenjen. Znebil se je za kar 95,98 kilograma teže in tehta le 1.247 kilogramov. In to čeprav so mu dodali kar nekaj aerodinamičnih karoserijskih delov in meri nekaj centimetrov več. Zahvala gre seveda sestavnim delom iz hiili, ki so jih razvili na oddelku McLaren Special Operations.
Če postavimo McLarna 570S in McLarna 600LT bok ob bok, bomo ugotovili, da se slednji od prvega razlikuje po podaljšanem prednjem odbijaču, stranskih pragovih in daljšem difuzorju na zadku, ki ima poleg tega še spojler. Nekateri bi trdili, da sta kljub temu enaka, a ima 600LT 23 % na novo razvitih sestavnih delov. Razlike niso opazne zgolj v zunanjosti, saj nas v notranjosti čaka še marsikaj zanimivega. Omislite si lahko karbonske športne sedeže iz modela P1 ali jih celo nadgradite v tiste še lažje, ki jih najdemo v brutalnem McLarnu Senna.
McLaren 570S ponuja 562 konjskih moči in 600 njutonmetrov navora. McLaren 600 LT ima 592 konjskih moči ja 620 newtonmetriä navora. Kaj hitro lahko ugotovimo, da ima nadgrajeni 3,8-litrski V 8-valjnik v McLarnu 600LT 30 konjskih moči ja 20 njutonmetrov navora več. S tem ima 600LT razmerje med močjo in težo enako 474 konjskim močem na tono teže. Številke o zmogljivosti še niso bile razkrite, zagotovo pa ne bodo skromne in bodo superšportnemu avtomobilu primerne. McLaren 600 LT bo na voljo v ekskluzivni omejeni seriji, srečni kupci pa bodo preživeli dan na pisti v prisotnosti McLarnovega osebja, da bo izkušnja s 600LT res nekaj posebnega.
Galerija slik: McLaren 600LT
Lisää tietoa:
mclaren.com