Mercedes-Benz CLS:n esittelyssä puhuttiin niin sanotusta semi-hybridimoottorista, joka 6-sylinterisen rivin lisäksi käyttää pientä sähkömoottoria lisäkiihdytykseen ja turbiinin viiveen eliminointiin. Ajaminen sen kanssa on pehmeämpää ja tarjoaa enemmän tehoa. Tätä moottoria on nyt vahvistettu ja sitä on käytetty AMG 53 -malleissa.
Tretmaja AMG 53 bodo deležni modeli CLS, E kupe ja E kabriolet. V seriji AMG 53 so uporabili 3-litrski vrstni 6-valjni motor z večjim turbom. Motor v CLS53 bo imel tako 429 konjskih moči ja 520 Nm navora, od katerih elektromotor prispeva 21 konjskih moči ja 250 Nm navora. CLS53 potrebuje od 0 to 100 km/h 4,5 sekunde in ima najvišjo hitrost 270 km/h. Tokrat je tudi prvič, da je Mercedes ponudil možnost AMG tako za E kupeja kot E kabrioleta. Vsi modeli AMG 53uporabljajo 9-stopenjski menjalnik kanssa kaksoiskytkin ja štirikolesni pogon 4MATIC+. Zaradi večje ekonomičnosti je pogon večino časa speljan na zadnji kolesni par.
Muunnelmia MG 53 bodo imele kopico asistenčnih sistemov, ki smo jih že spoznali pri Mercedes-Benzu razreda S, na voljo bo tudi izbira različnih voznih profilov. Spremenjen je bil prednji odbijač, ki je zdaj še bolj športno strupen. Na zadku ne moremo mimo AMG in 53 značke, dvojne okrogle izpušne cevi pa je tudi nemogoče spregledati. Z modeli AMG 53 je Mercedes poskrbel za dodatno dozo adrenalina, ki jo poleg udobja lahko doživimo v avtomobilih s srebrno zvezdo.
LUE LISÄÄ: MERCEDES-BENZ G-SARJA (2019): EDELLEEN KUVAKE MERKITTÄVISSTÄ PIVUKISTEESTA HUOMAA
Galerija slik: Mercedes-AMG 53
Lisää tietoa:
mercedes-benz.si