Jos japanilaiset eivät petä missään, se on outoja keksintöjä ja outoja TV-mainoksia. Cristiano Ronaldo oli myös joidenkin heistä "uhri". Edes vuonna 2016 japanilainen luovuus ei kuivunut ja kantoi jälleen runsasta hedelmää. Katso japanilaisten vuonna 2016 tekemät omituisimmat mainokset. Jos tarvitset päivittäisen annoksen naurua, sitä riittää koko viikolle.
Jos ne ovat Japani v čem dobri, so to bizarni izumi in oglasi. Seveda so dobri še v marsičem drugem, a to sta področji, na katerih resnično odstopajo od ‘konkurence’. Ne verjamete?
O nekaterih njihovih skrajno nenavadnih izumih in inovacijah smo že velikokrat pisali, kot dokaz, da ne mlatimo prazne slame, pa prilagamo kompilacijo japonskih oglasov iz leta 2016, ki jih definitivno lahko uvrstimo v kategorijo bizarno.
LUE LISÄÄ: Outoja japanilaisia keksintöjä
Nas je najbolj prepričal oglas za kotno brusilko, fleksarco po domače, DualSaw. Pa tebe? Kompilacijo je objavil YouTube kanal JPCMHD, ki je posvečen ekskluzivno japonskim reklama in tovrstne kompilacije pripravlja že vse od leta 2011.
Tokrat so zbirali med kar 2200 ”kandidati”. Na še eno bizarno leto japonskih oglasov!