Vaikka Chevrolet Camara on auto, jolla on kulttistatus lammen ulkopuolella, siitä on yhä enemmän tulossa "amerikkalaisen unelman" symboli Euroopassa. Seitsemännen sukupolven Camaron "Pony"-auto on nopeampi, helpompi hallita ja kevyempi kuin edeltäjänsä vuodelta 2010, joka oli todellinen hitti. Se istuu uudella Alpha-alustalla, joka on lainattu Cadillac ATS:ltä ja CTS:ltä, mutta muuten sillä on enemmän yhteistä sen kanssa kuin vanhemman veljensä kanssa.
Uudet Chevrolet Camaro se on ožji in krajši kot predhodnik, zahvaljujoč lahkim a čvrstih materialov pa je tudi nekoliko lažji (za okoli 100 kilogramov). Osnovni različici z 18-palčnimi platišči tehtnica tako nameri le 1300 kilogramov. Čeprav ima športno dušo, pa Camaro ni pozabil na udobje in priboljške sodobne tehnologije, ki ga simbolizirata 8 tuuman näyttö z infotainment sistemom MyLink in brezstična tehnologija polnjenja pametnega telefona. In če gre kje iskati vzporednice s ”prednikom” je to pri fiziognomiji, seveda pa je bil vseeno deležen kar nekaj sprememb.
LUE LISÄÄ: Corvette Z06 C7.R - Nopein Corvette, jonka voit koskaan ostaa
Chevrolet Camaro lahko dobite s tremi različnimi motorji, vsakemu pa pripada svoje vrste ”rjovenje” in ročni šeststopenjski ali osemstopenjski avtomatski menjalnik. Novost je 2,0-litrski štirivaljnik (!) z 279 konjskimi močmi (205 kW), ki na sto km/h ”teče” manj kot šest sekund. Opcija b je 3,6 litran V6 moottori, ki zmore 340 KM (250 kW), oba pa za zajtrk pohrusta tretja opcija, različica SS z V8 6,2-litrskim motorjem, ki na zadnji par koles dostavlja 451 konjev (332 kW). Najbolj mišičasta verzija je opremljena še z gumbi in senzorji, ki so primerni za igranje na dirkaški stezi.
Lisää tietoa:
chevrolet.com