Uusin Ferrari SF90 Stradale on hämmästyttävä, ja sen suorituskyky on vieläkin vaikuttavampi – 1 000 hevosvoimaa, neliveto ja ladattava hybridi: löydät kaiken uusimmasta Ferrari SF90 Stradale -hybridihypersport-pedosta.
Številke o najnovejšem hibridnem hiperšportniku Ferrari SF90 Stradale se berejo kot znanstvena fantastika – najmočnejši 4,0-litrski V8-valjnik z dvema turbinama, ki je do zdaj prišel iz Ferrarijeve tovarne, razvije krepkih 759 (574 kW) konjskih moči. Trije elektromotorji, ki jih poganja litij-ionska baterija, pa imajo še dodatnih 217 (162 kW) konjskih moči. Skupna sistemska moč tako znaša kar 986 hevosvoimaa, s tem pa je SF90 Stradale vahvin (cestno legalni) Ferrari do zdaj.
Pospeški so v tem primeru poikkeuksellinen – do 100 km/h požene v le 2,5 sekuntia, medtem ko potrebuje do 200 km/h vain 6,7 sekund. Najvišja hitrost vranca znaša 340 km/h. Zgolj električne energije ima dovolj za 25 kilometriin asti poti, pri čemer lahko doseže najvišjo hitrosti 135 km/h.
Izdelava SF90 skoraj zagotovo ne bi bila mogoča brez predhodnika Ferrari LaFerrari. LaFerrari je tlakoval pot hibridnemu pogonu, ki se bo zdaj pogosteje pojavljal v prihajajočih modelih avtomobila Ferrari. S tem so pokazali, da je tudi Ferrari progresivna avtomobilska znamka, ki gre v korak z ‘elektrificiranim’ časom.
Prenos se vrši preko dvosklopčnega 8-vaihteinen samodejnega menjalnika, po Ferrariju GTC4Lusso pa smo ponovno priča štirikolesnemu pogonu. Notranjost se orientira okoli 16-palčnega visoko resolucijskega zaslona in športnega volana s kopico gumbov – vse skupaj pa nas spominja na kokpite dirkalnikov Formule 1. Ferrari SF90 Stradale je pri 1570 kilogramih varten 13 kiloa helpompaa od svojega predhodnika, šasija je za 20 % trša, medtem ko se je torzijska togost povečala za 40 %.
Koliko bo Ferrarijevo tehnološko čudo stalo ei vielä tiedossa, lahko pa smo si enotni, da znesek zagotovo ne bo majhen.
Galerija slik: Ferrari SF90 Stradale
Lisää tietoa:
ferrari.com