fbpx

Uusi Nissan Leaf (2018): uusi kuva maailman bestselleristä

Nissan Leaf on maailman myydyin sähköauto. Se tuotiin ensimmäisen kerran markkinoille vuonna 2010, ja tähän mennessä on myyty yli 280 000 Leafiä. Tesla Model 3:n jälkeen uuden Nissan Leafin saapuminen on varmasti yksi tärkeimmistä sähköuutisista. Uusi Nissan Leaf (2018) tarjoaa siis teknologiainnovaatioita, suuremman autonomian ja täysin uudenlaisen muotoilun.

Nissan je s predstavitvijo novega Nissan Leaf odlašal kar nekaj časa, za nekatere mogoče celo predolgo. A zdaj je tu in iz videnega lahko sklepamo, da si pri Nissanu niso želeli samo njegove zamenjave, temveč želijo z novincem ostati na prvem mestu med električnimi avtomobili. To je s prihodom Tesla in drugih proizvajalcev električnih avtomobilov postalo težje, nikakor pa nemogoče.

Nova generacija Nissan Leafa bo na voljo z dvema baterijama z zmogljivostjo 40 kWh ja 60 kWh. S prvo naj bi bilo moč prevoziti okoli 378 kilometrov po NEDC-ciklu. Močnejša naj bi omogočala doseganje razdalj prek 400 kilometriä daleč, a uradnih meritev žal še ni. Elektromotor ostaja enak kot na dosedanjem Leafu, tj. z močjo 110 kW, a je bil prilagojen in gre zdaj več moči v kolesa. Končna moč tako znaša 147 konjskih moči. 40-kilovatna baterija se prek običajne domače vtičnice polni  8  to 16 tuntia, s pomočjo hitrega polnjenja pa je baterija do 80 % polna v 40 minuuttia. Najvišja hitrost je še vedno omejena na 144 km/h.

S pomočjo hitrega polnjenja pa je baterija do 80% polna v 40 minutah.
S pomočjo hitrega polnjenja pa je baterija do 80 % polna v 40 minutah.

Dizajn novega Nissan Leafa je občutno spremenjen, tako zunanji kot notranji. Pri Nissanu so bili pozorni na pomanjkljivosti prejšnjega modela, kot je recimo priključek za polnjenje avtomobila. Ta ima zdaj spremenjeni kot navzgor, kar pomeni, da se vam ni več treba sklanjati, ko želite “priklopiti” avtomobil. Najbolj opazna novost je tako imenovano e-pedaali. Funkcijo vklopimo s pritiskom na gumb, s tem pa stopalko za gas hkrati spremenimo še v stopalko za zavoro. Sistem namreč deluje z uporabo regenerativne sile. Za dodajanje hitrosti stopalko pritisnemo, za zaviranje umaknemo nogo z nje. Sliši se komplicirano, ampak temu ni tako. Tudi nevešči vozniki se bodo tega hitro priučili. Omenimo lahko še funkcijo ProPILOT, ki je že Nissanov korak proti autonomista ajamista in se lahko skoraj sam vozi po sredini avtocestnega pasu.

PREBERITE ŠE: NISSAN ROGUE TRAIL WARRIOR: KJER SE POT ZA VEČINO KONČA, SE ZANJ ŠELE ZAČNE

Nissan Leaf bo na slovenskem trgu na voljo spomladi 2018, na trg pa vstopa suvereno in zelo samozavesten.

Kuvagalleria: Nissan Leaf

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
nissannews.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.