Novi Nissan Leaf (2018): nova podoba svetovne uspešnice

Nissan Leaf je najbolje prodajani električni avtomobil na svetu. Prvič je na trg pripeljal v letu 2010, do zdaj pa so prodali več kot 280.000 Leafov. Po Teslinem modelu 3 je prihod novega Nissan Leafa zagotovo ena od pomembnejših električnih novic. Novi Nissan Leaf (2018) tako ponuja novosti v tehnologiji, večjo avtonomijo in popolnoma nov dizajn.

Nissan je s predstavitvijo novega Nissan Leaf odlašal kar nekaj časa, za nekatere mogoče celo predolgo. A zdaj je tu in iz videnega lahko sklepamo, da si pri Nissanu niso želeli samo njegove zamenjave, temveč želijo z novincem ostati na prvem mestu med električnimi avtomobili. To je s prihodom Tesle in drugih proizvajalcev električnih avtomobilov postalo težje, nikakor pa nemogoče.

Nova generacija Nissan Leafa bo na voljo z dvema baterijama z zmogljivostjo 40 kWh in 60 kWh. S prvo naj bi bilo moč prevoziti okoli 378 kilometrov po NEDC-ciklu. Močnejša naj bi omogočala doseganje razdalj prek 400 kilometrov daleč, a uradnih meritev žal še ni. Elektromotor ostaja enak kot na dosedanjem Leafu, tj. z močjo 110 kW, a je bil prilagojen in gre zdaj več moči v kolesa. Končna moč tako znaša 147 konjskih moči. 40-kilovatna baterija se prek običajne domače vtičnice polni  8  do 16 ur, s pomočjo hitrega polnjenja pa je baterija do 80 % polna v 40 minutah. Najvišja hitrost je še vedno omejena na 144 km/h.

S pomočjo hitrega polnjenja pa je baterija do 80% polna v 40 minutah.
S pomočjo hitrega polnjenja pa je baterija do 80 % polna v 40 minutah.

Dizajn novega Nissan Leafa je občutno spremenjen, tako zunanji kot notranji. Pri Nissanu so bili pozorni na pomanjkljivosti prejšnjega modela, kot je recimo priključek za polnjenje avtomobila. Ta ima zdaj spremenjeni kot navzgor, kar pomeni, da se vam ni več treba sklanjati, ko želite “priklopiti” avtomobil. Najbolj opazna novost je tako imenovano e-Pedal. Funkcijo vklopimo s pritiskom na gumb, s tem pa stopalko za gas hkrati spremenimo še v stopalko za zavoro. Sistem namreč deluje z uporabo regenerativne sile. Za dodajanje hitrosti stopalko pritisnemo, za zaviranje umaknemo nogo z nje. Sliši se komplicirano, ampak temu ni tako. Tudi nevešči vozniki se bodo tega hitro priučili. Omenimo lahko še funkcijo ProPILOT, ki je že Nissanov korak proti avtonomni vožnji in se lahko skoraj sam vozi po sredini avtocestnega pasu.

PREBERITE ŠE: NISSAN ROGUE TRAIL WARRIOR: KJER SE POT ZA VEČINO KONČA, SE ZANJ ŠELE ZAČNE

Nissan Leaf bo na slovenskem trgu na voljo spomladi 2018, na trg pa vstopa suvereno in zelo samozavesten.

Galerija slik: Nissan Leaf

Dodatne Informacije

Več informacij:
nissannews.com

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Mercedes-Benz E 63 S AMG: pomemben je le videz