fbpx

Porsche Design ULTRA ONE: markkinoiden ohuin kannettava tietokone

Porsche Design tekee vaikutuksen ohuimmilla ja kevyimmillä kannettavilla, joiden koko on 15,6 tuumaa.

Če se podjetje Porsche AG ukvarja z avtomobili, se njegovo hčerinsko podjetje Porsche Design ukvarja z oblikovanjem raznoraznih izdelkov, po večini prestižne narave. Od oblačil, očal, elektronike, ur, potovalk in drugih dodatkov, kot so USB-ključki in zunanji trdi diski. Zdaj bodo na trg poslali še dva njihova prenosnika, ki bolj kot s specifikacijami uporabnike vabita s svojim videzom. Siinä on kyse najtanjša prenosnika na trgu (13,8 mm), ohišje pa vsebuje le 1 odstotek plastike.

Prenosnik Porsche Design ULTRA ONE
Prenosnik Porsche Design ULTRA ONE

Preostalo je namreč alumiini ja Ruostumaton teräs, zaradi česar bo ohišje prenosnika zelo trpežno in bo ob uporabi dajalo občutek kakovosti. Oba prenosnika Porsche Design ULTRA ONE bosta opremljena z 15,6-palčnim zaslonom na dotik v polni ločljivosti, dodatno izkušnjo pa bo omogočil močan zvok, ki so ga uglasili pri podjetju Harman/Kardon. Ponujala bosta še spodobno količino vhodov in izhodov za periferijo, ki bodo skriti na zadnji strani, tehtala pa bosta le 1,5 kilograma, zaradi česar bosta odlična za uporabnike, ki morajo prenosnik vedno nositi naokrog.

Prenosnik Porsche Design ULTRA ONE
Prenosnik Porsche Design ULTRA ONE

Modela ULTRA ONE se razlikujeta v treh komponentah. Najcenejši I5 tarjouksia Intelov procesor i5 8200Y, 8 Gt työmuistia ja SSD-disk koot 512 Gt. Malli I7 hyvin Intelov procesor i7 8500Y, 16 Gt työmuistia ja SSD-disk velikosti 1 TB. Izbor procesorja iz družine Y meri predvsem na izjemno varčnost, zato prenosnika ULTRA ONE ne bosta namenjena zahtevnim uporabnikom. Bosta pa običajna dnevna opravila prenesla brez večjih težav. Kaj pa cena? Ta je za model I5 1.495 evrov, za model I7 pa 1.995 evrov. Oba modela je mogoče prednaročiti v spletni trgovini Porsche Design.

Galerija: Porsche Design ULTRA ONE

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
porsche-design.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.