fbpx

Ensimmäinen peruskorjaus ja puhtaammat moottorit Peugeot 508:lle

Alle neljän vuoden markkinoilla olon jälkeen ranskalaiset ovat uudistaneet suurimman sedanin ja muut versiot Peugeot 508 -mallista. Uudistetun mallin tunnistaa samanlaisista valoista kuin vuosien 2008 ja 308 valot, ja lisäksi kolme uutta Euro6-moottoria tarjottu. Teillä syyskuun toisella puoliskolla.

Notranjost je praktično enaka kot pred prenovo, vsaj na prvi pogled. Kar je očem skrito so bolj uporabni 7-palčni osrednji zaslon, izboljšav pa so bili deležni tudi materiali in končna izdelava.
Notranjost je praktično enaka kot pred prenovo, vsaj na prvi pogled. Kar je očem skrito so bolj uporabni 7-palčni osrednji zaslon, izboljšav pa so bili deležni tudi materiali in končna izdelava.

Približno na polovici tržne poti, je prva kozmetična prenova doletela tudi Peugeotovo admiralsko ladjo, ki je dobila osveženo zunanjo podobo, dodatno udobnostno opremo in napredno tehniko ter prenovljene in čistejše motorje, med katerimi so tudi trije novi Euro6 motorji.

S sprednjega konca prenovljenega 508 prepoznamo po novih lučeh, ki smo jim bili prvič priča pri 2008, spremembe pa so doletele tudi bolj poudarjen pokrov motorja, manjšo, a bolj impozantno masko motorja ter nova LED svetila in odbijač. Limuzina je dobila tudi novo grafiko zadnjih luči, vse različice pa nov odbijač.

V notranjosti so spremembe še nekoliko manj opazne; osrednji sedem palčni zaslon sedaj združuje še več uporabnih funkcij, s čimer je zaradi manjšega števila stikal notranjost preglednejša, boljši so tudi materiali in končna obdelava. Novosti na področju napredne tehnike obsegajo senzorje za zaznavo vozila v mrtvem kotu, kamera za vzvratno vožnjo, več pa je tudi možnosti uporabe pametnih aplikacij pri samem informacijsko zabavnem sistemu.

Osvežena motorna paleta vsebuje tri nove motorje, ki že zadoščajo Euro6 emisijskemu razredu, na voljo pa so agregati moči od 80 do 150 kW ter tudi hibridna različica z le 95 grami emisij CO2.

Opremski paketi bodo ostali isti in enako bogati, prodaja pa naj bi v Evropi stekla v sredini septembra. Cene se naj ne bi občutno spreminjale, kupci naj bi za podobno ceno kvečjemu dobili nekaj več opreme.

Lisää tietoa

Lisätietoja osoitteessa: peugeot.si

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.