fbpx

Rimac Nevera R:n perustajan painos: Kun näytät keskisormeasi fyysikolle ja menet kahville Mate Rimacin kanssa

2.107 konjev, 10 izbrancev in vstopnica v tajno društvo Svete Nedelje.

Rimac Nevera R Founder's Edition
Kuva: Rimac

Večina električnih avtomobilov ima karizmo bele tehnike. So učinkoviti, tihi in rešujejo planet, a ko pritisnete na plin, dobite občutek, da vozite zelo drag palični mešalnik. Dolgčas. In potem je tu Mate Rimac. Človek, ki je pogledal zakone fizike, se namrščil in rekel: "Ne, hvala." Rimac Nevera R Founder's Edition ni avtomobil. Je inženirski eksces, zapakiran v karbon, ustvarjen zgolj zato, da bi bogati ljudje lahko kričali od groze in navdušenja hkrati.

Začnimo z osnovo, ker če tega ne prebavite, nima smisla nadaljevati. Pod to skulpturo se skriva pogonski sklop, ki proizvaja 1.571 kW moči. Za tiste, ki še vedno živite v preteklosti in moč merite z živino: to je 2.107 konjskih moči (hp). Dva tisoč. Sto. Sedem. To je več kot celotna štartna vrsta Formule 1 v osemdesetih.

Kuva: Rimac

Rezultat te blaznosti? Nevera R se izstreli od 0 do 60 milj na uro (96 km/h) v 1,66 sekunde. Preberite še enkrat. V času, ko ste prebrali besedo “sekunde”, je ta avto že kršil vsaj tri prometne predpise. Do 300 km/h (186 mph) potrebuje pičlih 8,66 sekunde. Končna hitrost? 431 km/h (268,2 mph). To ni hitrost za cesto. To je hitrost, pri kateri se začnejo gume spraševati o svojem obstoju, zrak pa postane trden kot beton.

“To ni pospeševanje. To je motnja v časovno-prostorskem kontinuumu.”

Za razliko od standardne Nevere, ki je bila “GT” križarka za prečkanje kontinentov, je Rimac Nevera R Founder’s Edition (kar verjetno pomeni “Radikalno” ali “Reši se, kdor se more”) osredotočen na ovinke. Ima nov baterijski paket s kapaciteto 108 kWh, ki je lažji in optimiziran za hitro praznjenje. Ker bodimo iskreni – koga briga doseg, ko ste najhitrejši na Nürburgringu?

Ekskluzivnost, ki je denar ne more kupiti (razen če ga imate res veliko)

Toda Founder’s Edition ni le hitrejša Epäusko. Je vstopnica v notranji krog. Izdelanih bo le 10 primerkov te serije (od skupno 40 modelov R). Lastništvo tega avtomobila vas ne postavi le na cesto, ampak v sejno sobo z Mate Rimcem.

Kuva: Rimac

Nakupna izkušnja spominja na vohunski triler. Vsak od desetih lastnikov je povabljen v Rimac Campus v Zagrebu, kjer se osebno sreča z Mate in vodjo dizajna Frankom Heylom. Tam ne izbirate barve iz kataloga kot pri nakupu Golfa. Uporabljajo napredno V-RED vizualizacijsko programsko opremo, s katero v realnem času prilagajajo materiale, šive in barvne odtenke, dokler avto ni popoln odraz vaše osebnosti (ali ega).

Kuva: Rimac
Kuva: Rimac

In tu se zabava ne konča. Kot lastnik dobite posebno “službeno kartico”, ki vam omogoča neposreden dostop do sedeža Bugatti Rimac. Dobivate vabila na dogodke, kjer se podirajo hitrostni rekordi, in – verjeli ali ne – imate besedo pri razvojnih programih podjetja. Da, prav ste slišali. Kupite avto in nenadoma ste del razvojne ekipe.

Kuva: Rimac
Kuva: Rimac

Tehnologija, ki kljubuje logiki

Nevera R ni le surova moč. Je kirurški instrument. Štirje neodvisni motorji so krmiljeni z Rimčevim sistemom za vektorsko razporeditev navora (R-AWTV), ki izračuna oprijem vsakega kolesa 100-krat na sekundo. To pomeni, da lahko avto v ovinku pošlje vso moč na zunanje zadnje kolo in vas dobesedno zavrti okoli osi, če si to želite, ali pa vas drži na cesti kot zalepljene, tudi ko fizika pravi, da bi morali leteti v ograjo.

Kuva: Rimac
Kuva: Rimac

Za oprijem skrbijo pnevmatike Michelin Pilot Sport Cup 2, ki so verjetno narejene iz črne magije in lepila. Aerodinamika je agresivnejša, s fiksnim zadnjim krilom in masivnim difuzorjem, ki pri hitrosti tišči avto k tlom s silo manjšega slona.

Kuva: Rimac

Johtopäätös: Onko synti sen arvoista?

Cena? Uradno ni potrjena, a se špekulira o številki med 2,3 in 2,5 milijona evrov. A če morate vprašati za ceno, ste verjetno zgrešili bistvo. Rimac Nevera R Founder’s Edition ni avtomobil za prevoz od točke A do točke B. Je dokaz človeškega inženirskega genija. Je sredinec vsem, ki pravijo, da so električni avtomobili dolgočasni.

Kuva: Rimac

Je popoln? Verjetno ne. Prtljažnik je verjetno dovolj velik le za kreditno kartico in morda par čistih spodnjic (ki jih boste po prvem pospeševanju nujno potrebovali). Toda koga to briga? To je zbirateljski kos, ki bo šel v zgodovino kot trenutek, ko smo elektriko končno ukrotili in jo spremenili v čisti adrenalin. Če imate denar in srečo, da ste eden izmed desetih, vam ne zavidam le avtomobila. Zavidam vam tisti trenutek, ko boste sedli z Matejem Rimcem in spoznali, da prihodnost ni tiha. Prihodnost je brutalno hitra.

Lisää tietoa

rimac-automobili.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.