fbpx

SEMPL 2018: 20 vuotta ylilyönneillä

Peter Hi

SEMPL 2018, alueellinen konferenssi, jossa on mukana maailmankuuluja markkinoinnin, median ja viestinnän johtamisen asiantuntijoita, järjestetään tänä vuonna 29. ja 30. marraskuuta Grand Hotel Bernardinissa Portorožissa. SEMPL valmistelee 20-vuotisjuhlaansa entistä suurempaa ja laajempaa kansainvälistä ohjelmaa, joka sisältää luentojen lisäksi myös käytännön tiedon hankkimiseen tähtääviä työpajoja.

Tärkeää tietoa
Kun?
to
Missä?
Grand Hotel Bernardin, Portorož
Järjestäjä
Facebook-tapahtuma
Pääsymaksu
od 190,00 € dalje (early bird, do 31. avgusta)

Med prvimi razkriti govorniki regijske konference SEMPL 2018 je Belgijec Peter Hinssen, karizmatični vizionar, ki ga v regiji še nismo imeli priložnosti poslušati. Redno se pojavlja kot gost na največjih konferencah in forumih tehnoloških velikanov, kot so Google, Microsoft in Apple. Njegova zadnja knjiga Dan pojutrišnjem (The Day After Tomorrow) pa se uvršča na sezname najboljših poslovnih knjig zadnjega leta. Hinssen bo na SEMPL-u govoril o prihodnosti organizacij in poslovnih modelov. O tem, kako se znajti v svetu hitrih sprememb, kako obstoječe poslovne strukture in razmišljanje spremeniti za uspeh in rast v ekosistemih, ki se šele razvijajo.

Peter Hinssen
Peter Hinssen

Na konferenci bodo med predavatelji tudi Simon Gosling, ki je ustvaril “dom prihodnosti”, eden izmen največjih strokovnjakov za znamčenje na svetu, David Brier, “prodajni šepetalec” Wes Schaeffer in številni drugi strokovnjaki iz tujine in Slovenije. Za več informacij o govorcih in novostih o programu spremljajte NÄYTE na družbenih omrežjih.

Poleg predavanj, ki bodo razkrila medijsko-komunikacijske trende v regiji, SEMPL organizira tudi delavnice, usmerjene k pridobivanju praktičnega znanja. Mreženja na mednarodni ravni ne zagotavljajo samo zabavni večerni dogodki, temveč si ga lahko zagotovite z nakupom VIP prijavnine, ki med drugim omogoča tudi večerjo s predavatelji.

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
sempl.si

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.