fbpx

SEMPL 2018: ob 20. obletnici s presežki

Peter Hi

SEMPL 2018, regijska konferenca s svetovno priznanimi strokovnjaki iz sveta marketinga, medijev in komunikacijskega menedžmenta, bo letos potekala 29. in 30. novembra v portoroškem Grand Hotelu Bernardin. Ob 20. obletnici SEMPL pripravlja še večji in širši mednaroden program, ki bo poleg predavanj vključeval tudi delavnice, usmerjene k pridobivanju praktičnega znanja.

Pomembne Informacije
Kdaj?
do
Kje?
Grand Hotel Bernardin, Portorož
Organizator
Dogodek na Facebooku
Vstopnina
od 190,00 € dalje (early bird, do 31. avgusta)

Med prvimi razkriti govorniki regijske konference SEMPL 2018 je Belgijec Peter Hinssen, karizmatični vizionar, ki ga v regiji še nismo imeli priložnosti poslušati. Redno se pojavlja kot gost na največjih konferencah in forumih tehnoloških velikanov, kot so Google, Microsoft in Apple. Njegova zadnja knjiga Dan pojutrišnjem (The Day After Tomorrow) pa se uvršča na sezname najboljših poslovnih knjig zadnjega leta. Hinssen bo na SEMPL-u govoril o prihodnosti organizacij in poslovnih modelov. O tem, kako se znajti v svetu hitrih sprememb, kako obstoječe poslovne strukture in razmišljanje spremeniti za uspeh in rast v ekosistemih, ki se šele razvijajo.

Peter Hinssen
Peter Hinssen

Na konferenci bodo med predavatelji tudi Simon Gosling, ki je ustvaril “dom prihodnosti”, eden izmen največjih strokovnjakov za znamčenje na svetu, David Brier, “prodajni šepetalec” Wes Schaeffer in številni drugi strokovnjaki iz tujine in Slovenije. Za več informacij o govorcih in novostih o programu spremljajte SEMPL na družbenih omrežjih.

Poleg predavanj, ki bodo razkrila medijsko-komunikacijske trende v regiji, SEMPL organizira tudi delavnice, usmerjene k pridobivanju praktičnega znanja. Mreženja na mednarodni ravni ne zagotavljajo samo zabavni večerni dogodki, temveč si ga lahko zagotovite z nakupom VIP prijavnine, ki med drugim omogoča tudi večerjo s predavatelji.

Dodatne Informacije

Več informacij:
sempl.si

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!