fbpx

Sigh - ensimmäinen ravintola, joka tarjoilee ruokaa yksinomaan valokuvaukseen

Restavracija Sigh

Številne restavracije po svetu se odločajo za prepoved fotografiranje hrane s telefoni. Gre za obsesijo 21. stoletja, s katero smo zasuli Instagram. Izrodila se je do te mere, da je početje postalo moteče za ostale goste, ki še niso podlegli tej ''skušnji''. Restavracija Sigh v New Yorku pa se je namesto prepovedi odločili, da v ospredje postavi prav fotografiranje hrane. Če imajo številne restavracije po novem napis ''Fotografiranje prepovedano!'', čaš da je hrana zgolj za brbončice, pa je zgodba v restavraciji Sigh ravno obratna. ''Prehranjevanje prepovedano! Hrana je le za fotografiranje.''

Pomemben element vsakega obroka je tudi njegov videz, saj prav ta pogosto pritegne ali pa odvrne. Nenazadnje jemo tudi z očmi. In gotovo je tudi vas kdaj zamikali, da bi fotografirali lepo dekoriran obrok v restavraciji. Hja, fotografiranje hrane je postalo skoraj obvezen del obiska restavracije oz. rituala pred obedovanjem, podobno kot umivanje rok ali molitev. Medtem ko so številne uporabnike s prepovedjo tovrstnega početja goste udarile po prstih, je restavracija Sigh raj za tiste, ki so obsedeni s fotografiranjem do te mere, da jih glede obroka zanima le, da bo fotografija le-tega dobro izpadla Instagramissa. V tej newyorški restavracijo zato hrano servirajo izključno za fotografiranje, medtem ko je prehranjevanje prepovedano.

LUE LISÄÄ: Foodography – herkku ruoka- ja ruokakuvauksen harrastajille

Restavracija Sigh
Restavracija Sigh

K sreči (ali pa žal) ne gre za resnično restavracijo, ampak mokumentarec (del serije Millennials of New York)- fiktivno vsebino prikazana na dokumentaren način, ki mnoge gledalce zavede- ki se norčuje z naše obsesije s fotografiranjem hrane. Zato pa je še kako resnična izraelska restavracija in vinoteka o kateri smo pisali pred časom, ki je v sklopu projekta Foodography izdelala posebne krožnike s pomočjo katerih so fotografije hrane še bolj kakovostne.

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.