Jos on yksi stereotypia, joka on juurtunut syvälle, se on poikien ja tyttöjen lelut. Tytöt leikkivät Barbieilla ja pojat autoilla. Näin se on eikä mitään muuta. Automainoksilla on tapana vahvistaa sukupuolistereotypioita, mutta Audi ratkaisi molemmat stereotypioita Espanjassa erittäin mielenkiintoisella tavalla – Pixarin arvoisella animaatioelokuvalla.
Audi se on Espanjassa predstavila zanimiv oglas, posnet v slogu Pixarjevih animiranih filmov, ki ruši stereotipe o igračah. Te so običajno strogo ločene na tiste za fantke in deklice.
LUE LISÄÄ: Audi-näppäimistö – onko se kaikkien aikojen tyylikkäin näppäimistö?
V kratkem animiranem oglasu deklica (lutka) pobegne iz dekliškega oddelka z roza kočijami, ličili ipd. na fantovski oddelek s tovornjaki, akcijskimi figurami ipd., kjer si izbere svoj prevoz – Audi R8 – in se odpravi dogodivščinam naproti. Med drugim tekmuje z voznikom formule 1. Dogodivščina se konča, ko se luči trgovine ponovno prižgejo in se le-ta odpre. Ker je pozabila gledati na uro, deklici ni uspelo priti nazaj na svoje mesto. Na tleh ju najdeta mamica in njen sinček. Čeprav mamica lutko položi nazaj na svoje mesto, dečku ni mar, da je voznica ženska. ”Spremenimo pravila igre,” poziva Audi.
Galerija – utrinki iz španskega oglasa za Audi:
Lisää tietoa:
audi.es