Alfa Romeo Giulia GT je prišla na trg leta 1963, za njo pa se je v hipu vedelo, da bo postala čistokrvni klasik. Ekipa pri Totem Automobili se je odločila, da bo nadaljevala to klasično tradicijo in ji pri tem vdahnila še nekaj modernega časa, in sicer v obliki električnega pogona.
Celoten projekt predelave se začne v delavnici Totem Automobili, kjer se lotijo popolne prenove avtomobilov Alfa Romeo Giulia GT Junior 1300 tai 1600, ki so bili izdelani med letoma 1970 ja 1975. Giulio Junior popolnoma razstavijo in uporabijo zgolj 10 odstotkov originalne šasije. Preostanek zamenjajo z aluminijem ja ogljikovimi vlakni, saj mora avtomobil prenesti veliko večje sile, kot je bilo potrebno pri uporabi originalnega 4-valjnega motorja, ki je imel “le” 192 konjskih moči. Novi električni motor bo imel 518 konjskih moči ja 940 Nm navora. Energijo bo črpal iz baterije zmogljivosti 50,4 kWh, kar bo dovolj za do 350 kilometriä pitkä matka. Kiihdyttämiseksi alkaen 0 to 100 km/h bodo potrebne le 3 sekuntia.
Baterije tehtajo zgolj 350 kilogramov in so eden izmed helpoin ja najvarnejših baterijskih paketov na tržišču. Prav vsako predelavo bodi pri Totem Automobili naredili posebej za naročnika, ki mu bodo säädetty vsako malenkost v novi stari klasiki.
Lisää tietoa:
totemautomobili.com