Toyota Yaris Cross teki virallisen debyyttinsä alle vuosi sitten, ja tällä kertaa se esiteltiin entistä seikkailullisemmassa Adventure-versiossa.
Oddelek Gazoo Racing, ki je pri Toyoti zadolžen za tiste malce bolj ʺstrupeneʺ različice Toyotinih avtomobilov, je imel prste zraven tudi pri razvoju Toyote Yaris Cross Adventure. Le ta sicer ne bo na voljo v športni različici, bo pa s svojimi karakteristikami poskrbela za oblico zabave pri tistih, ki si želijo s svojim majhnim mestnim križancem, raziskovati podeželje in pa tudi kraje, kjer se konča asfaltna cesta. Novi nivo opreme Seikkailu se razlikuje od uglajenega urbanega paketa Elegant, s poudarkom na raziskovanju cest, ki se vijejo izven urbanega okolja.
Nivo opreme Adventure se od ostalih nivojev opreme eroaa po ščitniku spodnjega dela avtomobila na zadku in spremenjenim prednjim usmernikom zraka. Na strehi lahko zasledimo srebrne ʺsaniʺ in specifična 18-tuumainen platišča v temno sivi barvi. Podobno tematiko zasledimo v notranjosti, ki je temnejše barve in ima drugačne sedeže. V prvih 12 mesecih prodaje bo na voljo še nadgradnja paketa Adventure, z različico Premiere Painos, ki bo doprinesla še nekaj vizualnih in tehnoloških bonbončkov. Pod motornim pokrovom ne bo sprememb, na voljo sta 1,5-litrski bencinski motor tai 1,5-litrski hibridni bencinski motor. Toyota Yaris Cross je, v vseh svojih različicah, jo saatavilla pri prodajalcih.