Ikonisen Vespa 946:n on pukenut tällä kertaa kukaan muu kuin Dior ja lopputulos on upea!
Vuosia 1946 se je svet oblikovanja spremenil za vedno. Christian Dior je predstavil svojo istoimensko hišo couturja, Piaggio je izdal svojo prvo Vespo. Zdaj sta znamki združili moči v okviru ekskluzivnega sodelovanja, s katerimi želita proslaviti svobodo gibanja in izražanja, ki sta za obe podjetji izjemnega pomena.
Ikonično Vespo 946, predstavljeno leta 2012, je v slogu visoke mode “preobleka” Diorjeva kreativna direktorica Maria Grazia Chiuri. Novo lepotico preveva italijanski duh, ki se meša z modnim francoskim DNK-jem. Na obline emblematičnega dvokolesnika so tako dodani mitični motivi Oblique ja prepoznavni logotip Christian Dior. From sedeža do čelade in celo kovčka – vse je zasnovano za eleganten poletni pobeg, ki spominja na tistega iz filmske klasike Rimske počitnice (1953), ko sta na Vespi skozi večno mesto drvela Audrey Hepburn in Gregory Peck.
Ta izjemna omejena izdaja Vespe bo na voljo spomladi 2021 v Diorjevih butiki po celem svetu ter v izbranih trgovinah Motoplex in Piaggio. Dodatki bodo na voljo le v butikih Dior. Cena zaenkrat še ni znana.
Lisää tietoa:
vespa.com