Renault on ensimmäinen autonvalmistaja, joka on luonut oman virtuaalisen lähettilään Livin uudelle Renault KADJAR -mallille. Nykyään me kaikki elämme kahta elämää: todellista ja virtuaalista. "Ihmiset ovat pitkään jakaneet suhteensa todellisiin ja virtuaalisiin. Teemme eron todellisen ja epätodellisen, valon ja pimeyden välillä jne. Suuri osa kulttuuristamme perustuu tähän", selittää sosiologi Stéphane Hugon. Tämä kaksinaisuus on poissa.
Meja med resničnostjo in virtualnostjo je vse bolj zabrisana, resnični svet napaja virtualnega in obratno. Zakaj torej svoje »virtualne osebnosti« ne bi povezali s svojo »resnično osebnostjo«? Zakaj si ne bi zamislili naslednjega koraka, tj. virtualnega bitja, ustvarjenega iz računalniško izdelanih slik, ki bi s pomočjo čustveno intenzivne človeške izkušnje vožnje z novim KADJARJEM postalo bolj človeško?
To je izziv, ki si ga je zastavil Renault za oglaševalsko kampanjo za svoj novi Renault KADJAR, za katero je ustvaril virtualno ambasadorko z imenom Liv. To je prvi tak primer v avtomobilski industriji.
Danes vsi živimo resnično življenje in virtualno življenje v družbenih medijih. V Veliki Britaniji so ugotovili, da Britanci preživijo na družbenih omrežjih v povprečju skoraj 2 uri dnevno, na spletu* pa skoraj 6 ur dnevno. Vendar se krepi trend vračanja k pristnim odnosom in stikom ter k razkrivanju svojega pravega jaza. To hrepenenje po deljenju pristnih podrobnosti iz našega resničnega življenja v virtualnem svetu potrjuje bliskovit vzpon instantnih oblik družbenih medijev. Tako se ta dva svetova stekata v enega, v katerem ni več meja, kar še dodatno poveličuje pristne in enkratne trenutke v našem življenju.
»To je smisel Renaultovega obstoja, njegov »raison d’être«. Vedno smo izdelovali vozila, ki zadovoljujejo potrebe ljudi v resničnem življenju, da bi jim ga olajšali, hkrati pa naredili tudi veličastnejše … To dokazuje tudi slogan znamke »Passion for life« (strast do življenja). Zato danes svoja prizadevanja nadaljujemo z začetkom prodaje novega športnega terenca Renault KADJAR. In kdo bi se lahko počutil bolj resnično za volanom tega vozila in znal bolje prikazati pristnost doživete izkušnje kot virtualna ambasadorka?« ugotavlja Gaëlle Le Grouiec, Renaultova direktorica za tržne komunikacije za Evropo G9.
Uudet Renault KADJAR je pristen športni terenec, ki v celoti uteleša vodilno misel znamke, tj. izdelovati vozila za resnične ljudi, tako za njihovo vsakdanje življenje kot tudi za njihova potovanja. Ima vse potrebne vrline: povsem nov izbor bencinskih in dizelskih motorjev za večji užitek med vožnjo ter dvo- ali štirikolesni pogon. Je tudi udoben, prostoren in zanesljiv, hkrati pa ima še privlačno zunanjost.
V tej oglaševalski kampanji se bo Liv, ki je še nepopisan list, srečala s pristnim doživetjem vožnje in z vrnitvijo v resničnost. Renault želi s pomočjo virtualne ambasadorke dokazati, kako pristni, navdušujoči in vznemirljivi so občutki v vozilu ter da je izkušnja, čeprav je Liv virtualna, povsem resnična. Liv bo med svojim potovanjem postopoma postajala vse bolj živa in človeška, kakršna bo na koncu tudi postala.
»Liv obstaja in to je dejstvo. Prisotna bo na vseh naših medijskih nosilcih v tej kampanji za športnega terenca, zato jo boste srečali v digitalnih medijih, na televiziji in še kje. Upamo, da bomo lahko z njo potovali v več evropskih držav, da bo lahko doživela še več čustev,« zaključuje Gaëlle Le Grouiec