fbpx

Volvo S90 Ambience -konsepti: kun ihminen ja auto yhdistyvät aistien kautta

Volvo S90 Ambience Concept

Volvo esitteli S90 Ambience -konseptin, joka edustaa ensimmäistä aistikokemusta, joka yhdistää silmät, korvat ja nenän. Konsepti mahdollistaa matkustajien yhteyden autoon aistiensa kautta aistitasolla, jota emme ole vielä nähneet autossa.

Volvo S90 Ambience Concept se bo javnosti predstavil na prihajajočem avtomobilskem salonu v Pekingu. Osnovan je na najprestižnejšem poslovnem Volvu S90, ki je namenjen zgolj trem ljudem in se povsem orientira okoli potnika na zadnjem sedežu, ki ima, kakopak, svojega kuski. Potnik si lahko v avtomobilu ustvari povsem svoje vzdušje, käytössä sovellukset na pametnem telefonu. Na voljo ima 7 tematsko orientiranih vizualnih izbir, ki so dopolnjene z zvočnimi učinki in različnimi vonjavami.

Vizualni elementi spremenijo strop konceptnega Volva glede na temo, ki si jo izberemo. Na voljo imamo severne luči, skandinavski gozd, labodje jezero, pridih skupine otokov in dež. Vsaka od teh tem ima svoje značilnosti, nekatere delujejo pomirjujoče, druge nas napolnijo z energijo. Na voljo je celo nočna tema, ki je namenjena počitku, in tema svobode, ki nas napolni in spodbudi s svežim valom energije. Poleg vizualnih se vzporedno vklopijo še zvočni učinki. Vrhunsko ozvočenje Bowers & Wilkins poskrbi za enkratno zvočno kuliso. Pri tem izdatno pripomorejo manjši zvočniki, ki so vgrajeni v naslonjalu za glavo. Vsaka tema je še dodatno podkrepljena z eno izmed neljä vonjav kozmetične znamke Byredo, ki se širijo iz simpatične odprtine v osrednji konzoli.

V tem trenutku je S90 Ambience še koncept, si pa pri Volvu želijo, da bi bila storitev kmalu na voljo pri različici Volva S90 Excellence. S tem bi postal ta že tako yksinomainen avtomobil še bolj viehättävä.

Galerija slik: Volvo S90 Ambience Concept

Lisää tietoa

Lisää tietoa: volvocars.com/si

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.