fbpx

Volvo S90 Ambience Concept: ko se človek in avtomobil povežeta prek čutil

Volvo S90 Ambience Concept

Pri Volvu so predstavili S90 Ambience Concept, ki predstavlja prvo čutno doživetje, ki med seboj poveže oči, ušesa in nos. Koncept potnikom prek čutil omogoči povezavo z avtomobilom na čutni ravni, ki ji v avtomobilu do zdaj še nismo bili priča.

Volvo S90 Ambience Concept se bo javnosti predstavil na prihajajočem avtomobilskem salonu v Pekingu. Osnovan je na najprestižnejšem poslovnem Volvu S90, ki je namenjen zgolj trem ljudem in se povsem orientira okoli potnika na zadnjem sedežu, ki ima, kakopak, svojega šoferja. Potnik si lahko v avtomobilu ustvari povsem svoje vzdušje, z uporabo aplikacije na pametnem telefonu. Na voljo ima 7 tematsko orientiranih vizualnih izbir, ki so dopolnjene z zvočnimi učinki in različnimi vonjavami.

Vizualni elementi spremenijo strop konceptnega Volva glede na temo, ki si jo izberemo. Na voljo imamo severne luči, skandinavski gozd, labodje jezero, pridih skupine otokov in dež. Vsaka od teh tem ima svoje značilnosti, nekatere delujejo pomirjujoče, druge nas napolnijo z energijo. Na voljo je celo nočna tema, ki je namenjena počitku, in tema svobode, ki nas napolni in spodbudi s svežim valom energije. Poleg vizualnih se vzporedno vklopijo še zvočni učinki. Vrhunsko ozvočenje Bowers & Wilkins poskrbi za enkratno zvočno kuliso. Pri tem izdatno pripomorejo manjši zvočniki, ki so vgrajeni v naslonjalu za glavo. Vsaka tema je še dodatno podkrepljena z eno izmed štirih vonjav kozmetične znamke Byredo, ki se širijo iz simpatične odprtine v osrednji konzoli.

V tem trenutku je S90 Ambience še koncept, si pa pri Volvu želijo, da bi bila storitev kmalu na voljo pri različici Volva S90 Excellence. S tem bi postal ta že tako ekskluziven avtomobil še bolj privlačen.

Galerija slik: Volvo S90 Ambience Concept

Dodatne Informacije

Več informacij: volvocars.com/si

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.