Volkswagen sijoittaa vihdoin sähkökalustoonsa kipeästi kaivatun sedanin, joka räjäyttää bisnesmaailman "sielun". Näyttää siltä, että ID.7, tai pikemminkin ID.Aero, on se auto, joka vihdoin osoittaa hyvin selkeän vision Volkswagenin tulevaisuudesta.
Aero je še vedno uradno označen kot konceptno vozilo. Vendar je v zdaj predstavljen v podobi, bližje proizvodnji. Že iz imena “Aero” izhaja odličen koeficient upora, ki znaša le 0,23 cW in je pri električnih avtomobilih odločilen, ko gre za doseg. Elegantna karoserija bo tako električni limuzini pomagala do predvidenih 620 kilometrov v ciklu WLTP, torej realnim dosegom nad 500 kilometri. Predvidevamo, da bo avtomobil uporabljal v osnovi 77 KWh baterijo in seveda morebiti tudi kakšno večjo prihajajočo različico platforme MEB.
ID Aero je bil predstavljen v svetlem kovinskem odtenku “Polar Light Blue”, katerega barvni pigmenti ob pravi svetlobi ustvarjajo zlat šimer. V nasprotju s tem je streha zaključena v črni barvi visokega sijaja. Poseben poudarek je tipično oblikovana struktura satja na sprednji strani in ozek svetlobni trak, ki teče levo in desno od osvetljenega logotipa VW, ki sega čez sprednji del v blatnike in stranske dele. Tako kot pri drugih modelih ID so tudi žarometi in zadnje luči električnega Passata povezani z LED trakom.
Tudi notranjost ustreza imenu novega modela VW. V podvozje integrirana elektrotehnika, nadpovprečna medosna razdalja in kratki previsi zagotavljajo, da se potniki na zadnji klopi počutijo kot pri nekdanjem paradnem modelu Volkswagen Phaeton. Zahvaljujoč modularnemu sistemu električnega pogona (MEB) sta možna en ali dva motorja. Torej na zadnji ali štirikolesni pogon. Do največje moči 400 konjev.
Namesto običajnih vratnih kljuk se VW pri svojem novem modelu zanaša na osvetljene gumbe, ki ob dotiku odprejo vrata. 22-palčna dvobarvna kolesa so oblikovana v stilu turbine in jih dopolnjuje posebna oblika platišča, ki je namenjena tudi zmanjšanju upora. Slutimo pa tudi, da prihaja tradicionalna karavanska različica. A, vse ob svojem času.