fbpx

VW passat B8 - syksyn sääennuste: suuri passattuulen mahdollisuus

Volkswagenilla he paljastivat syksylle julkistetun Passatin lopullisen kuvan, joka tuo ulkokuvaan tyypillistä raikkautta ja paljon lisää innovaatioita tulee ihon ja konepellin alle. Uusien LED-valojen ja konepellin alla olevien täysin digitaalisten mittareiden uutuus on 2.0 TDI 240 hv ja hybridiversio 50 kilometriä sähköautonomialla.

Notranjost bo ponudila boljše materiale, več prostora za potnike v obeh vrstah, pred voznikom pa bodo novi merilniki, na sredinski konzoli pa nova informacijsko zabavni sistem in navigacija.
Notranjost bo ponudila boljše materiale, več prostora za potnike v obeh vrstah, pred voznikom pa bodo novi merilniki, na sredinski konzoli pa nova informacijsko zabavni sistem in navigacija.

VW je kot je napovedal včeraj popoldne objavil prve uradne fotografije nove generacije modela passat, ki so ga od leta 1973 izdelali v 22 milijonih primerkov. Uradno premiero bo doživel oktobra v Parizu, prodaja pa bo stekla jeseni.

Nos vozila bo z oblikovnega stališča zmes tistega pri aktualnem CCju in golfu VII. S tega vidika pa ne prinaša tektonskih sprememb ampak zgolj preverjeno osvežitev in brezčasno podobo. Na voljo bo tako v limuzinski kot karavanski različici, proizvodnja slednje bo stekla le nekoliko kasneje. Na voljo bodo tako različice s pogonom na prednji kolesni par, kot tudi na vsa štiri kolesa – 4 motion, manjkala pa seveda ne bo niti DSG automaattivaihteisto.

Passat B8 v dolžino meri 4767 mm, kljub rasti pa je v povprečju izgubil 85 kg teže, posledično pa je skupaj z nekaterimi drugimi prijemi inženirjem uspelo porabo v povprečju zmanjšati za 20 odstotkov.

Notranjost je prav tako osvežena, pridobila pa je tudi nekaj na prostornosti, predvsem v predelu kolen potnikov v drugi sedežni vrsti, nekoliko povečan pa je tudi prtljažnik, ki je zrasel za 21- (na 586 litrov, pri variantu pa za 47 litrov (na od 650 do 1.870 litrov) prostornine.

Na področju napredne tehnike bodo novi head-up projekcija, prednja sedeža s funkcijo hlajenja in masaže, LED-valot, nova informacijsko zabavni in navigacijski sistem ter obilo napredne tehnike v obliki asistenčnih sistemov. V notranjosti ne gre spregledati novih merilnikov pred voznikom, ki bo po vzoru Audija v celoti digitalna, med osrednjima merilnikoma pa se bodo na veliko izpisovali za voznika ključni podatki.

Pri paleti motorjev je največ govora o dizelskih agregati, kjer bosta na voljo znana TDI agregata velikosti 1,6- oziroma 2,0 litra, ki bosta razvijala moč od 88 pa do 176 kW. Slednji motor bo povsem nov in bo s pomočjo biturbo tenhologije razvijal 240 KM. Na bencinski strani pa bodo šteivlni TSI agregati z močjo od 92- pa do 206 kW.

Lisää tietoa

Lisätietoja osoitteessa: Volkswagen.si

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.