fbpx

Miksi jotkut ihmiset kieltäytyvät käyttämästä suojanaamioita? Tiedemiehet uskovat, että vastaus piilee tässä

Brasiliassa äskettäin tehty tutkimus voisi ratkaista kysymyksen siitä, miksi jotkut ihmiset vastustavat suojanaamarien käyttöä, vaikka se onkin yksi kolmesta suosituksesta uuden koronavirustartunnan leviämisen estämiseksi hygienian ja sopivan etäisyyden pitämisen ohella. .

Raporttien mukaan CNBC-ja so raziskovalci iz univerze v Londrini ugotovili, da se ljudje z “antisocialnimi lastnostmi”, kot so nizka stopnja empatije, pogosto sodelovanje v tveganih situacijah, splošna brezčutnost, veliko pogosteje nočejo prilagoditi novim pravilom. Kot poudarjajo, se “asocialno” nanaša na ljudi z antisocialno osebnostno motnjo, za katere je značilno, da zanemarjajo pravice drugih in pogosto kršijo pravila. K temu spadajo še nenehno navzkrižje z družbenimi običaji, moralo in zakoni. Običajno se ta motnja pojavi že v otroštvu ali mladosti in se nadaljuje tudi v odraslosti.

“Te lastnosti vsaj deloma pojasnjujejo, zakaj se nekateri ljudje kljub povečanju števila okužb in smrtnih primerov ne držijo ukrepov za preprečevanje širjenja okužbe,” pravijo avtorji brazilske študije.

Nošenje zaščitne maske je ob higieni in vzdrževanju primerne razdalje eno izmed treh priporočil pri preprečevanju širjenja okužbe z novim koronavirusom.

V raziskavo je bilo vključenih 1.500 odraslih ankentirancev skozi obdobje 15 tednov pandemije, vprašanja pa so obravnavala različne osebnostne lastnosti, kot so emaptija, impulzivnost, sovražnost, manipulacija, neodgovornost in pa seveda tudi konkretne stvari, kot je nošenje zaščitne maske.

Druga poljska študija je prišla do podobnih zaključkov, in sicer da narcisi, ljudje, ki nimajo emaptije in imajo okrepljen občutek lastne pomembnosti, pogosteje zanemarjajo varnostne smernice in nasvete ob pandemiji.

Lisää tietoa

sciencedirect.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.