fbpx

Naiset rakastavat niitä: isoja scruncheja, jotka haluat omistaa

Ženske jih obožujejo: gromozanske gumice (scrunchie), ki jih želiš imeti

Zgodovina se ponavlja. No, vsaj modna. Dekleta vedno bolj zaupajo modi "tistega časa", oblikovalci pa presenečajo s kosi, ki odlično posnemajo duh prejšnjega stoletja. In s temi elastikami se boste počutili kot, da ste v drugem času in prostoru.

Čeprav se vsi smejimo fotografijam starih staršev iz prejšnjega stoletja, ker so domnevno živeli povsem drugačno, nam tuje (modno) življenje, očitno moda tistega časa niti ni bila tako zgrešena. Le poglejte, kaj danes nosimo, kateri modni kosi so v trendu in česa si vsi želimo. In v ta koš sodijo tudi elastike za lase, ponavadi narejene iz žameta, ki so jih opevala vsa dekleta “tistega časa”.

Radi jim rečemoscrunchies! Še raje pa jih nosimo v svojih laseh v različnih velikostih, barvah in materialih. In če se vam je zdelo, da vam s temi elastikami nikakor ni uspelo ponazoriti duh modne zgodovine, boste to gotovo dosegle z Giant Scrunchie, elastikami, v velikosti krožnika, ki ustvarijo ravno pravšnjo količino ekstravagance na vaši glavi.

Romantično, kajne?
Romantično, kajne?

Nettisivu Room Shop Vintage, ki sicer sledi trendom iz 90. let, je naredila korak naprej in svojo kreativnost pokazala v nekoliko drugačni luči. Ustvarili so elastike, ki so niso zgolj statement modni kos, temveč so narejene iz 100 % recikliranega materiala (ostankov tkanin). In takšno tudi je poslanstvo tega podjetja, ustvariti izdelke, ki so narejeni iz materialov, ki bi jih sicer zavrgli in z njimi onesnažili okolje.

Material organza se je najbolje izkazal za izdelovanje elastik Giant Scrunchie, saj je končni rezultat videti kot en puhast oblak, ki odlično ujema dve skranosti: romantičnost in ekstravagantnost.
Če ste dovolj pogumni in vam je takšna moda všeč, boste morali pokukati njihovo spletno stran, kjer lahko izbirate med različnimi velikostmi, materiaaleja ja värit. Dobro nakupovanje! 🙂

Galerija: Giant Scrunchie

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.